GOD JUL!!!

GOD JUL..
Jaha nu är klapparna utdelade . Tindra fick mest haha =) jätte nöjd är hon.
Hon blev lite rädd på tomten när den kom och jätte glad när han gick haha :)
Jag fick mest pengar o det var behövligt nu inför flytt o allt... =)

Annars har julen inte varit bra.. Tråkigt att inte fira ihop som en familj.. :(
Åt iaf julfrukost ihop innan vi åkte till Jönköping.. Det kändes ganska bra..
Imorgon ska min sessa vara hos Johan hela dagen , så jag får väl se lite vad jag ska göra..
Ska till faster o äte lite julmat och umgås me farmor och dom . :)
Utgång på kvällen lockar väl inte så jätte mycket precis.. Vill ligga i soffan helst och bara mysa under täcket.
Men inget kul och bara ligga hemma själv heller . Skulle vilja ha min sessa hos mig , men det går ju inte.. :( ooo.....

USch depp inlägg det blev då , på självaste julafton då alla ska vara glada o nöjda? .hmm..
Nehe nu ska jag fika sen ska jag och tindris åka hemåt tror jag. Hon börjar bli väldigt trött..

Ingen som har skrivit någon kommentar om mitt hus? haha.-..

Ha det bra.
TIndra , mamma älskar dig så mycket . Du är det bästa som någonsin hänt mig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nej, ska ni dela på er??

2008-12-27 @ 11:19:26

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback