Biljett :)

God  eftermiddag .
Ännu en helg har gått snabbt förbi.. En lyckad helg .
I fredags så kom äntligen min sanna panna hem. Åå saknat dig så mycket.. :)
SÅ det blev att äta på chili thai med Sanna och Martina på kvällen. Åå så gott..
Sen vidare hem till Martina för att spela lite BUZZ och käka chips i mängder haha..
Tack brudar för en hel rolig kväll =)

I lördags så gick jag på stan en snabbis för att köpa både farsdag present till Pappa och till Johan .
Sen åkte jag hem till Sanna för att sedan åka till Frida :) Himla trevligt.
Sen hem och fixa och dona lite , för att Johanna och Esbjörn kom hem och åt lite tacos..

Och igår var det fars dag så Johan, jag och Tindra var ute i Sandsjöfors och åt god mat.
Sen åkte jag och Tindra till pappa för johan skulle iväg och jobba...

Oo igår beställde jag biljett till Lotta och Anna i göteborg . åå va kul detta ska bli. :) Jag, Sanna , Lotta och ANna en hel helg? hur ska detta gå , och hur ska jag  klara mig ifrån min prinsessa? Men det kommer nog gå bra.. Tycker det ska bli så himla roligt , nästan som the old time , fast lite lugnare tempo? hahaha.. Ne men å va kul detta ska bli :)

Nehe nu är det dags att lämna över datorn till syster som snart hoppar jämfota här haha..


Oo mamma älskar dig Tindra , du betyder mer än allt för mig.. Trots att du har börjat trotsa lite så är du mitt allt..
Ha det såbra...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Va lugnt?

nina med mej är det ALDRIG lugnt haha:)



gud va ska ha så sjukt kul!!!!!

2008-11-10 @ 20:51:35
URL: http://lottasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback