Tankar hit o dit?

Godkväll allesammans. =)
Jaha då var det lördag kväll igen, och en väldigt tråkig sådan.. :(
Jag och Tindra är hemma hos mamma och pappa och har precis ätit lite tacos. Mumms så gott :)
Johan skulle gå ut ikväll me sina vänner . Kul att han hittar på något för det är ju inte varje dag ..
men jag kunde ju haft lite roligare, men icke... :( alla mina vänner har annat för sig, kul =)



Annars har veckan inte varit så bra .
En massa onödiga tankar hit och dit :( Usch jag orkar inte tänka mer snart..
Men snart hoppas jag på att Martina och Clara flyttar in hos mig, för då kommer det genast bli mycket bättre.. =)
Fast haft en ganska rolig vecka med Johanna, Martina och Natalie. Tack för att ni orkar me mitt tjat varje dag haha..
Var på bio i måndags kväll patrick 1,5 . shit va rolig den var hahaha :)
Och Martina lämnade mig i helgen igen , haha. Hon drog hem till skövde.. hoppas du tar på dig stövlarna på rätt fot denna gången ;)
Igår kväll var jag lite barnledig , så himla skönt =) Tack Johanna för en rolig kväll med lite sladd hit och dit. hihihi.

Idag har vi varit ute i fiffle och ätit en massa gott...


Nehe nu ska jag vara lite social me mina föräldrar , sen ska jag och Tindra hem och gosa ner oss i sängen. :)
Jag ångrar inte Tindra för fem öre. Alla som säger att barn förstör ens liv, BULLSHIT. Livet börjar =)
Mamma älskar dig Tindris...



Saknar ju även Lotta, Anna och Sanna mycket..

Kommentarer
Postat av: Sanna

saknar dig också gumman

2008-11-02 @ 14:37:55
Postat av:

saknar dig med. följ med sanna hit vecka 47.. =)

2008-11-04 @ 11:48:30
URL: http://annasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback