27 september

hej hej . =)
Nu sitter jag hemma hos mor och far... Har precis ätit någon gryta och blev proppmätt.
nästan lite illa mående.. :( Jobbigt sånt...
Annars har dagen än så länge varit lugn..
Var på stan innan en sväng och kollade på modevisningen.. Men Tindra ville inte så länge så vi gick därifrån..

Ikväll ska jag och Tindra till Martina och Clara . :) Vi ska käka kinamat :) mumma..
Blir väl kanske att spela BUZZ HAHA :)

Var hos Martina D igår , var länge sen hon och jag bara umgicks.. Så det blev pizza och BUZZ där.
Även lite prat om förr i tiden då man var ung och dum så att säga hahah :)

Veckan har varit lugn annars.. Var ju och kollade på hus i torsdags. Blev helt kär :) hihih..

Johan jobbar hela helgen , trist blää. :(
Imorgon  är han ledig men då ska huset göras klart lite =)

Om 14 dagar fyller min sessa 1 år.. Shit ett årsen man gick höggravid.
Lite skrämmande va tiden går fort.. Nästan så man blir sugen på ett barn till hihihih :)
Nehe dags att göra lite nytta.. :)
Ha det bra =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, jag visste inte att du har blogg nina :)

du är ju världens bästa mamma. du är så duktig.

nästa helg ses vi :)

puss!

2008-10-02 @ 00:32:43
Postat av: Sanna

glömde skriva att det var postat från mig / sanna :)

2008-10-02 @ 00:33:35

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback