En helt barnledig dag :)

Gokväll.. =)
Veckorna bara springer förbi + helgerna.. Själv har man ju typ fredag hela veckan lite smått tråkigt ibland. Men också  underbart att få gå hemma och vara mamma till världens underbaraste Tindra =)
Men förra veckan bestämde jag mig för att ha en helt egen dag , och det blev i lördags =)
Jag och Martina var barnlediga. Det var så himla skönt =) men visst saknade jag Tindra .
Men att vara mamma är inte alltid en dans på rosor.. men iaf så började dagen med att åka till jönköping =)
Handlade en massa , fast ingenting till mig själv dock. Martina var nog värre haha =)
Sen hem och hämta Tindra hos sin farmor . gosa och pussas så där mycket =) Sen hem och duscha för att sen åka till Anna panna på förfest =) Tindra fick lite egen tid med sin far :)
Gick ut på hotellet. Oj va kul jag hade . Har nästan glömt hur det var att gå ut och ha kul me sina vänner..
NE men en helt klart lyckad och rolig kväll, tack allihopa :)

Söndagen fick man sovmorgon till 9 iaf. Sen gick jag upp och hämtade Tindra och bara gosade och lekte. :)
Var ute hos svärmor och svärfar och åt middag =)
På kvällen var vi hos Martina Henrik och Clara. Jag har blivit helt besatt av BUZZ.. haha . faan vad roligt det är =)
Måste nog köpa mig ett eget . Synd att allt ska vara så dyrt bara... :(

Idag har dagen tillbringats me Johanna och Martina . :)
NU sitter jag hemma hos mamma , passade på att smita hemifrån så fort Tindra somnade.
Johan kollade på något skit program så haha :)

Veckan blir nog lugn , och helgen blir lugn. Johan ska nog jobba hela helgen..


Snart fyller Tindra 1 år . 2 veckor och 5 dagar exakt... tiden bara springer iväg...


Nehe nu ska jag hem och gosa ner mig i soffan , Johan hade tänt en brasa :)
Just det , Torsdag blir det husvisning. Får väl se om det hållet passar mig . Kräsen som man är.. :)

Kommentarer
Postat av: frederica

Husvisning?

Dina föräldrar skulle väl kika på nåt hus läste jag innan... är de det du menar?

Eller ska ni flytta redan?

Nu blir jag helt vimsig :)

2008-09-22 @ 21:55:33
URL: http://fredericas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback