en vecka sen...

Hej hej . Det var ju en hel vecka sen jag skrev nu..
Så jobbigt att inte ha en data... :( Men snart så =)
Jaha vad har hänt i veckan då, jo jag hade ju gangstarparty i måndags.. Köpte lite kläder faktiskt =)
Annars har det ju inte hänt så mycket . Saknat min Johan mesta delen av veckan.. 
Han bara jobbar och jobbar :( nu har han ju ett nytt företag så det krävs ju att han ligger i för att få kunder..
jag får vara glad för hans skull =) han tjänar ju en massa pengar . hahah. ne då..
Men tråkigt att vi bara har setts typ nattetid.. men nästa vecka skulle han ta det lugnt. Kanske till och med vara ledig på måndag och bara umgås me oss.. =) sånt gillar jag..

jaha igår var jag på sexparty haha. Va grejer det finns egentligen. haha.. det var lite överraskningsfest för fian som har kommit hem från USA. En hel rolig kväll med mina tjejer =)

Grattis Anna till jobbet . =)

Skrev ju i förra inlägget att Tindra bara har tagit 7 steg, men oj oj oj vad fel jag hade. NU går hon ju haha. Det gick så jäkla fort...=)  I måndags bara reste hon  sig upp och gick . Min sessa är så duktig =)
Och nu har första tanden brytits ut så nu är det mest gnäll hela dagarna..MEn det går ganska bra ändå..
DU är mitt allt gumman.. Snart 11 månader också , på torsdag om man ska vara helt exakt =)
Tiden bara rusar iväg.. Snart ska jag söka barnomsorg också..

Ikväll blir det bara en lugn och myskväll =) käka tacos och kolla på film.
Nehe nu vill inte Tindra att jag ska sitta här längre.. Dags att göra något annat då..

Tindra du har hela mitt hjärta.. Mamma älskar dig...


Kommentarer
Postat av: Anna

tack :)



Va duktig Tindra är nina :)

2008-09-09 @ 10:15:14
URL: http://annasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback