Tjohoo . ...

Tjohoo .
Vilket tråkigt väder det är ute då :( bara regn , regn och regn :(
Men till helgen sa dom att det skulle bli fint väder? sista sommarvärmen eller något . Hoppas =)
Jaha helgen gick fort förbi även att man hade den tråkigaste helgen på länge . Johan jobbade hela lördagen och hela söndagen :( usch va tråkigt sånt är . Fick ju en överraskning i söndags kväll också. DU är underbarast .
I måndags var han ledig.
Va så mysigt på morgonen när Johan jag och tindra låg och kollade på en film och bara mös :)
Hur underbart som helst . :) Sen åkte jag ner till stan själv, skönt faktiskt =)
Sen gick vi ner till stan och och åt på chili thai och sen hängde Johan med till Öppna förskolan för att sjunga lite med sin dotter haha . Han är för söt , trodde inte att killar kunde vara lite löjliga med sina barn . :)

O va jag älskar dig Johan.
 
Annars blir det rätt lugnt i veckan , var en snabbis i jönköping med Johan och Johanna. Johan skulle köra upp för grävmaskin så det passade utmärkt att följa med och gå lite på a6 och ikea :)
Ska ju snart börja med källaren så gick och kollade lite på grejer . ska även köpa ny säng :)

Jaha snart flyttar Anna till Göteborg också .. Så himla roligt ju =) kul me lite nya äventyr och inte samma gamla vanliga..
Det kommer funka fin fint tror jag :)
Sen har ju även Lotta flyttat till Gbg för att plugga till florist :) Hoppas du flyttar hem och kan hålla ordning på mina blommor haha. dom bara dör, förstår inte vad jag gör för fel :(
Sen har ju även Sanna flyttat till växjö för att uppfylla sin dröm att bli sjuksköterska :)
Martina är kvar här och är chef på skokanonen :)
och jag blir nog kvar här för alltid.. haha. Men det blir nog bra det också...

Ska åka och kollla på ett hus idag me mor och far i flugeby . fast nu var budet uppe på ganska mycket men man kan ju alltid åka och kolla . 10 rum och kök eller var det 11 rum och kök? aja . det blir nog bra det också :)

Snart är det helg också . Undra vad man ska hitta på för något.. Hoppas inte Johan har tänkt att jobba hela helgen.
Nehe nu ska Tindra få lite mellanmål

Kommentarer
Postat av: frederica

Haha, du kan få en påse bullar, kommer nog aldrig orka baka bullar igen efter igår haha ;þ



Jo de börjar kännas lite väl tugnt nu.. känns som man släpar på en säck potatis ! :þ



Kul att Tindra kan gå så duktigt nu :)

Hur går det med utsidan på huset? Ser riktigt nice ut..



Puss







2008-09-10 @ 11:53:46
URL: http://fredericas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback