En härlig Måndag :)

Godkväll . =)
Dagen i sig har varit väldigt bra tycker jag . :)
Tindra var hos dagmamma först , ganska skönt när hon börjar vid 8 , och man har lite egentid , :)
Men skulle nog vilja ha ett jobb tror jag . MEn inte lätt just idag :/
Sen hämtade vi Johanna och tog en glass och kikade lite i affärer , för att sedan  följa med som socialt sällskap till Martina när hon skulle äta lite lunch :)
Sen hem och vänta på Johan . Satte upp gungan här hemma , så nu kan vi gå ut och gunga och Tindra , jaa hon älskar det mer än allt annat :)

Nu har jag fått min lampa , nya krukor , nya ljusstakar , blommor ja allt är klart ,  förutom gardinerna , men dom ska sys klart på onsdag eller torsdag :) det kommer blir as snyggt i mitt kök :)
Det är ju så jäkla fräscht med vitt ;) är lite sugen på ny fondvägg med . men ja vi får nog vänta lite .

Fick ju även min skattedeklaration idag . Åhh jag får tillbaka , inte lika mycket som förra året dock , men det ska räcka till min köksö och min micro som jag ska köpa till köket :) och även till klinker till badrummet ..
Johan får betala kakel och allt det andra . :) jag är ju iaf snäll som hjälper till lite . :) haha .


och ikväll när jag hade nattat min sessa så hann jag med att städa på altanen , (det som gick) , städa källaren och tvätta bilen . :) och plockat iordning här hemma .
Erkänn att jag är väldigt duktig ? och tvätta bilar , det är jag nog en hejjare på tror jag allt . :)


NEhe nu tror jag sängen lockar . Blev fruktansvärt trött .
Ha det så gott .

Kommentarer
Postat av: sanna

du är jätteduktig ;)

2009-04-07 @ 20:17:54
Postat av: Nina

hihi tack gumman :)

2009-04-07 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback