.....

Hej hej .
Fredag och äntligen HELG . Underbart , och underbart väder hela helgen .
Synd att man ska jobba ikväll och imorgon kväll. Men det behövs verkligen.. Hoppas att jag får ihop lite mer än 80 timmar innan torsdag . Och kanske :) beror på om jag får jobba lite i början på veckan . Den här veckan har jag fått ihop 40 än så länge , plus 2 nätter jag jobbade i början :) Så kanske kanske :)

Jaha igår blidde det en lång arbetsdag . Började halv 8 på morgonen och slutade kvart i 11 på kvällen . Men hade ju rast mellan 16-17 och då hämtade jag min sessa och pussades och kramades en massa . :)
Nu sitter jag och saknar min man .. Har knappt inte hunnit ses alls mycket denna vecka . :(
Men han slutar vid 4 och är hemma vid 5 och då blir det lite grillning för att sedan gå till jobbet , men bara till 10 ikväll så lite gos ska vi väl hinna med tror jag allt :)
Har haft en underbar förmiddag , först var jag, Tindra och Martina nere på stan och gjorde lite ärenden för att sedan träffa Johanna och tog en god glass . :) mumma .
Nu sover min sessa lite middag så jag ska väl försöka få tummen ur och göra lite nytta här hemma kanske..

Även att man har hus , så används altanen och trädgården lite för lite tycker jag allt . :/
Men det ska bli ändringar på det . :)

Nehe som sagt tummen ur och det sker nu :)
Älskar min Tindra och Johan . NI är mitt liv .
Och nästa vecka kommer mina babes hem :) synd bara att man inte kunde följa med till Skirö , blidde ju jobb :)
Men nästa fest då ska vi dit, men huvudsaken är att ni kommer hem och jag får mig en varm kram av er <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag ska krama dej tills du svimmar:) saknar dej!!!

2009-04-24 @ 20:41:38
URL: http://lottasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Nina

jag ser fram emot det gumman ; ) Saknar dig massor .

2009-04-24 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback