envis , ja..

Goddag , ännu en dag med underbart väder , är det inte härligt att vakna upp då?? :)
Även om man är nere så blir man ju lycklig över att det är fint väder . =)
Jaha idag har jag solat , städat (bytt lakan i min sessa säng , och även i vår säng ) underbart =) synd att man inte får sova i dom i natt , ska ju jobba i natt , vaken natt..  Får la se hur det slutar haha =) men det går nog ganska bra.. Sen nu har jag duschat och sitter här och fördriver min tid.... Tråååkigt.

Tindra är hos dagmamma igen , och hon blev alldeles överlycklig att gå dit igen , hon har ju inte varit sen förra onsdagen... och nu är hon kry igen , eller så gott som . Hostar och är snorig , men det är väl alla nu. =)
Plus att hon äter igen , helt underbart.. Nästa vecka ska vi åka och väga o mäta oss . Får la se om hon har kommit upp i 10 kilo ännu haha =)


Och som sagt , denna fitt staden , har lust att flytta långt härifrån ,
Göteborg kanske ? haha bli innenboende hos Anna och Lotta , fast skulle nog sakna vetlanda lite eftersom man har ju ändå sin släkt här.. Sanna du får ju med flytta in då för växjö , jaa dit vill jag nog inte haha . det är för nära vetlanda...


Ska gå och gunga med min sötaste prinsessa sen . Hon älskar det .Hon gör mig till världens lyckligaste , hennes leende får en att smälta . Men hon är också väldigt väldigt envis , (var jag med sån kanske ? haha=) så ja jag får väl njuta ändå... Men som johan säger, kärringar föds tjuriga ? haha är det så ? neee . ;)

Lite possitivt blev ju inlägget ändå trots att man är ganska ledsen..
Mina vänner vet hur man stöttar en . tack ni är verkligen bäst . :)

Nehe nu ska jag göra lite nytta och sen gå ut i solen :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vart jobbar du ??

2009-04-02 @ 12:08:53
URL: http://ellinorhabbe.blogg.se/
Postat av: Nina

Inom handikappsomsorgen , så är hemma hos en brukare =)

2009-04-02 @ 13:04:04
Postat av: Ellinor

Jaha, kul !

2009-04-02 @ 13:05:43
URL: http://ellinorhabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback