Skit telefon : (

Godkväll : )
Sitter här i soffan och myser med mig själv och kollar på hockey . Var tvungen att tända brasan också , fryser så :/
Men snart är det värme . Myyys :)

Idag har jag inte gjort något vettigt :/ eller jo lite kanske , var och lämnade in min telefon idag på förmiddagen . Ännu en gång är den sönder . bajs telefon :( den är inte mer än 3 veckor , den första jag hade gick sönder redan efter 6 dagar , så fick en ny , men nu fick jag en lånetelefon . Jag fattar mig inte på den :/ så ledsen om jag kanske inte svarar på alla mess ... Men den är hel lustig.. Vill ha min igen . 
Sen blidde det fika med mina vänner Johanna , Frida , Nathalie och Tindra :) lite tjöt och skvaller haha . :)

Har haft sån jävla magvärk hela eftermiddagen , samma symptom som jag hade när jag var gravid och fick urinvägsinfektion (och nej jag är inte gravid) . Får verkligen hoppas att det inte är urinvägsinfektion...

Och ingen som verkar vilja köpa vårt hus , så det blir väl att vi bor kvar här . Jag trivs ju faktiskt väldigt väldigt bra här uppe i tomaslunden . Nära till nästan allt . Men ett ganska litet hus..  Visst det går ju att bygga ut , men vi har inte riktigt dom pengarna ännu . Plus att lån vill vi inte ta heller . Men vi har varit ganska duktiga med att inte ta ett enda lån på det vi har gjort med huset :)

Igår städade jag och plockade fram det nya i köket också . Till och med Johan tyckte om det ;) alltid positivt, för han brukar alltid klaga...
Men nu är det bara gardinerna kvar , men dom ska sys imorgon klockan 2 . Marie skulle hjälpa mig en sväng . Får även Tindras kläder från gangstar :)
Ni som har barn , gå in och kika på Gangstar.se . Lite häftiga kläder faktiskt . Vill ha skinnjackan . så himla snygg är den , men den får vi köpa när hon är 2 år och kan ha den ett litet tag för den är ganska så dyr.. Btw så fick Tindra en jeanskjol därifrån förra veckan . Och hon är ensam i vetlanda med att ha den :)


Snart är det påskhelg , men inte får jag har dig här hemma . Massa jobb som måste göras : ( men får väl vara glad att du har jobb . Men kan vi inte få en enda helg ihop ? usch bli inte tillsammans med egenföretagare . :/
Men du är min mys ändå .

Kanske skulle boka tågbiljetter till Göteborg vecka 20 också . ; )


Nehe dags att återgå till Hockeyn , HV suger ganska rejält nu . Det blir nog att färjestad vinner ikväll :/
MEn vi håller väl tummarna . Bara första perioden ..


Min lilla familj är underbar.. Speciellt min vackra prinsessa . <3 kärlek på hög nivå där .

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad har du för telefon ? Ska snart ha en ny , vill ju inte köpa någon som krånglar ...

2009-04-08 @ 20:50:19
URL: http://ellinorhabbe.blogg.se/
Postat av: Nina

Ericsson C905 tror jag den heter , den med 8 megapixel kamera.. :/

2009-04-08 @ 20:59:30
Postat av: sanna

nina, jag tror inte det är telefonen det är fel på :) du tar alltid sönder dom. inte en enda tele som hållt länge för dig ;) hihi. puss på dig

2009-04-09 @ 19:44:09
Postat av: sofia*

den har ja me men min e de inget fel på =) e super nöjd med den

2009-04-09 @ 22:21:56
Postat av: Anonym

Sanna: haha den här gången är det faktiskt telefonens fel. haha . högtalaren har gått sönder och är ganska vanligt på dom telefonerna haha...



Sofia: ja förutom att högtalarna kan gå sönder annars är jag jätte nöjd med telefonen .

2009-04-12 @ 19:36:11
Postat av: sofia*

jaså ok ja då får ja hoppas min inte har den sjukdomen då =)

2009-04-13 @ 07:43:08

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback