Hoppas *

Goddagens : )
Har precis lagt min sessa så hon fick sova lite middag innan vi ska träffa tjejerna för en liten fika : )
Idag kommer Anna och Lotta hem . Underbart :)
Och igår kom Sanna hem . också underbart =) jag bjöd Sanna på mat, och hon skulle hjälpa mig att färga mitt hår och jaa efter 20 minuter när färgen har suttit i så kommer vi på att vi glömde pulvret haha . Hur smarta är vi , eller JAG iaf för det var ju inte Sannas fel haha . Så det blidde ingen färgning . :/ men Lotta kunde kanske hjälpa mig imorgon . :)
tänkte lägga i lite ljusa slingor och blir det för jäkligt så får jag väl lägga i en mörk färg igen . Men skulle vara kul att bli lite ljusare nu till sommaren kanske ? :)

Men helt underbart att mina vänner är hemma igen . :) Ska även hämta dom i Skirö i natt  , för själv kunde man inte hänga med .. Ska jobba ikväll och imorgon kväll . Är så trött på att jobba nu tror jag iaf , eller ska vara glad att det finns lite och göra nu iaf . Men har jobbat varje dag sen förra måndagen . Skulle ju inte ha jobbat igår , men det blidde en sväng på kvällen iaf . Plus idag på morgonen.. Men blir ju lite fina pengar till nästa månad :)

Har även hunnit och gå en promenad med Sara och sötaste Emil och vovvarna :)
Och jaa , massa som väntar barn är det också . Så himla kul för er allas skull :)
Kul att några i min umgängeskrets skaffar och lite i ens egna ålder . =) Men här väntas det något år till , det lovar jag er haha.. Men visst skulle det vara mysigt med en till . :)

Nehe nu ska jag ut i solen en sväng medans Tindra ändå sover .
Längtar till lördag också , hoppas hoppas . Och sen blir det en mysig dag med min familj som vi inte har haft på evigheters evighet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback