Hundvakt :)

Äntligen fredag och helg , men kommer min man att vara hemma hos mig? neee , fy faan så tråkigt det är... Bara en massa jobb.. :( men men . det är ju kul att han har att göra igen . :)
Men den här veckan har varit katastrof, kommit hem vid halv 9, 9 varje dag och åkt vid 6 på morgonen.. usch så hemskt det är asså :( Men varje morgon så vaknar man upp i hans famn och han säger hur mycket man betyder för en, fjäskar lite . men sånt gillar vi :) haha. Och jag älskar att vakna upp så, hela dagen är räddad :)

Idag har jag fått en massa gjort , först på morgonen var jag Tindra , Sara , Emil och vovvarna ute och gick en långpromenad . Gick ner till östanå och Zeke badade lite.. Det var ganska skönt i vattnet :) och det tyckte även vovvarna . Sen har vi varit ute och pysslat hela dagen , älskar detta väder :)
Mamma och syster kom upp innan och hjälpte mig att ta bort all ved på altanen , och nu har jag städat från golv till tak där ute och nu kan man sitta och bara njuta . Älskar min altan , väldigt väldigt mycket :)
Bara lite gardiner och tjoffs som ska ut så det blir lite mysigare ...


Sen har man fått reda på lite tråkigheter också :( Usch jag hatar att jag får reda på allting :/
Men du är min vän och du har rätt att veta.. Jag vet att du också hade berättat för mig..
Du är en av mina bästa vänner och betyder massor för mig , skulle bara vilja komma och krama om dig .
Tack för att du inte la en massa skit på mig , riktiga vänner kallas det..
All kärlek till dig / er mina vänner ..


Helgen blir nog ganska lugn, är hundvakt åt Tindra och Zeke . :) Så nu är det 2 Tindror i familjen haha. Båda blir lite förvånade när jag säger till 1 av dom haha.. Sara och Backes vovvar .
Jag skulle också verkligen vilja ha en hund , man är ju så illa tvungen att gå ut med dom och det är ju ganska skönt när man väl har kommit ut ju =) haha..


Nehe snart kommer min man hem , skulle bara åka till kvantum och handla lite smågrejer..
DÅ blir det en massa mys som vi inte hunnit med i veckan..


Ha det så bra .
En extra varm kram till mina vänner . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback