Tråk , tråk...

Söndag kväll och jag har tråkigt , som jag har haft hela hela helgen :(
Igår "lördag" var jag och Tindra och fikade med Martina, Dolk, Daniel och Erik . Var lite trevligt med socialt sällskap faktiskt =) sen var jag hemma hos mamma och pappa .
Min kära pappa var så snäll och åkte hem och putsade mina fönster så nu ser vi ut igen :) Min far är väldigt snäll :)
Sen var vi ute med vovvarna hela dagen mer eller mindre..
Johan kom inte hem förrän sent på kvällen ..
Jag körde jag Malin och några till eksjö också igår kväll , var ju ganska trevligt med lite fulla människor som roade upp en :) Sen blidde det stup i säng ..

Idag har jag inte gjort alls mycket . Johan jobbade fram till 2 och sen grillade vi .
Tindra tyckte inte riktigt om kött och potatissallad haha . Sen har vi varit ute och åkt lite , och varit i trädgården och lekt.. :)

Snart kommer Sara och Backe och hämtar sina hundar , men kommer bli tyst och lugnt igen . Tindra älskar ju verkligen hundarna också . Men hon säger kisse till allt ? haha . Hon är ganska rolig , men prata det kan hon inte . Men det kommer snart det med . Hon förstår ju mer än vad hon säger iaf :)

Nehe nu ska jag mysa med min man framför tvn.. Får passa på nu när vi har lite tid över..
Hatar att han ska vara borta från mig så mycket . :/ Men man kan ju inte alltid bli upp passad =) <3

Och jag längtar så mycket till vecka 20 , favorit i repris , nästan iaf :) haha..
Älskar min lilla familj . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback