Jobb .

Då var det tisdag morgon .
Har hunnit med ganska mycket och klockan är bara 9.
Betalat nåra räkningar :( surt , när man fick en bajs lön :( Duschat , tvättat 2 maskiner :) eller den ena är på G , och kört sessan till dagmamma . Och nu ringde dom och ville att jag ska jobba 13 - 15.30 och sen börjar jag halv 7 ikväll till 23 . :/ men imorgon var jag visst tvungen att vara ledig rinde dom igår och sa :) annars blir det för många dagar på raken eftersom jag har jobbat varje dag sen förra måndagen och ska jobba , torsdag, fredag också.. Men man vill ju ändå inte tacka nej ? :/ hm . Ja det löser sig .
Och imorgon kommer min Sanna och jag ska bjuda på mat och sedan ska hon färga mitt hår , mycket mycket behövligt . DEt är ju så att man skäms när man går ut just nu . Men men , behöver ju inte göra mig fin egentligen . Har ju mitt på det torra ;)

Så på torsdag jobbar jag på kvällen så det blev inget skirö för mig . Men jag ska ändå åka uta och hämta min vänner på natten , så lite kanske man får se ;)
PÅ lördag ska jag vara ledig iaf. Först ska vi träffa föräldragruppen på förmiddagen , sen ska jag väl hinna träffa mina vänner :) och på kvällen ska jag och min familj umgås . var så himla länge sen vi gjorde något nu . Blir nog lite grillat (om vädret håller i sig) Och sen ska vi väl gå ner till stan och kika lite på crusingen .
På söndag blir det jobb , en dagstur . Det är ju ganska skönt . Har jobbat så många kvällar nu , så har knappt hunnit med någonting . Har knappt hunnit träffa min finaste eller min dotter . :/

Men vi får väl se framåt . Fin fina pengar och så kanske det blir lite semester i höst , bara vi 3 :)
Jag älskar min lilla familj .. <3


Nehe snart ska jag fika med jessica , var jätte länge sen jag träffade henne nu .

Snart så . . ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback