Mm =)

Heej . Just nu jobbar jag ännu en natt . Vilket jag ångrar att jag tackade ja till faktiskt . :/
usch , segt ... men det är bara 6 timmar kvar tills jag får gå hem och stupa i sängen . Ska faktiskt bli helt underbart =)

Jaha vad har man gjort annars i helgen , igår blev det lugnt . Kollade på ishockey och min kära vän Martina var hos mig och snackade lite skit och jag hjälpte även henne lite med facebook . :) haha du är för rolig gumman . Men det var en lugn och trevlig kväll , tack gumman :)

Idag "lördag" har jag mest varit ute hela dagen faktiskt . :)
Först var vi i lekparken med Tindris . Gunga och hade oss . Hon blir så lycklig när vi går dit . =)
Sen vandra ner till stan, tog oss en kulglass igen . Gott =)
Sen hem , ge Tindra lite mat , sen kom Sara , Backler och Emil förbi och frågade mig och tindra om vi ville hänga med ut och gå en runda . Självklart gjorde jag det , hade ju inget annat bättre för mig . =)

Och på kvällen blev det årets första grillning . :) Mumma så gott det var .
Fick även snuffa lite på Emil  , gu va liten han är .. Man har ju verkligen glömt bort det där , att dom verkligen kan vara så små ? och det dära bebisskriket ? ja , man blir så sugen på en till bebis , :) MEn det får vänta några år till .

Över valborg kommer mina bästisar hem , Lotta och Anna , även Sanna va ? :) ska bli så kul .
Har ju även bokat in en helg till Göteborg igen . :) så vecka 20 åker jag dit .

Jag och Sara har kommit fram till mycket saker om denna stad , VETLÖSA... USch om man ändå bara kunde ta sitt pick och pack och dra , fast är det så mycket bättre i en annan stad egentligen ? njae jag tror inte det. ..
Men till sommaren blir det att åka upp till värmland igen skulle jag tro . Allt går i mycket lugnare tempo där uppe , det är semester faktiskt . =)

Ja 3 år sen jag och Johan träffades också nu i april . fast i slutet . Känns faktiskt inte som att det var så länge sen ..
Jag kommer ihåg det som igår :) Anna och Daniel parade ihop oss haha.. Vi bestämde att vi skulle träffas en kväll allihopa dock . Men Anna och Daniel drogs sig ur . Så det blev bara jag och Johan . Och eftersom båda bodde hemma hos sina föräldrar så ville vi inte vara hos någon av oss.. SÅ det blev en filmkväll hos hans kusin haha . Sen ja , behöver vi inte säga detaljerna . Men kär blev jag :)
Ja och ni tänker nog , shit 3 årsen , och har redan barn , hur tänker man ? ja det ska jag säga er , att efter 8 månader blev jag gravid , av misstag . Gick på preventivmedel men hjälpte dock inte . Men jag skulle aldrig i mitt liv välja bort mitt liv idag . Jag är en ung mamma , eller ja ganska ung iaf , Idag är ju åldrarna lägre på när man skaffar barn =)
Sen säger jag inte att en äldre föräldrer är dålig för så är det inte . Men unga är ju också väldigt bra med barn ,eftersom det inte var så länge sen man var barn själv . :)


Nehe nu ska jag återgå till White Chicks..


Kommentarer
Postat av: sanna

hänger du med oss på valborg?:)

2009-04-05 @ 12:19:01
Postat av: lotta

klart hon gör:) nina du har inget val:)

2009-04-05 @ 16:47:23
Postat av: Nina

Ja vi får väl se vad som händer och sker . Men träffas ska vi iaf . :)

2009-04-05 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback