Inlagd .. :/

Hej och god kväll .
Påsken gick i rasande fart förbi . Jag som såg fram mot lite ledighet och mys med min familj , men nehe då har man luggit på sjukhus från fredagen tills idag (måndag) ...

I förra inlägget från onsdagen skrev jag ju att jag hade ont i magen och att det var symptom urinvägsinfektion , och mycket riktigt var det faktiskt urinvägsinfektion .
Så i torsdags natt sov man inte mycket . Åkte upp till Vetlanda vårdcentrum i torsdags och ja vården där är ju inget att hurra för asså . Han tryckte lite på magen i max en halv minut och frågade typ vad jag gjorde om dagarna ? Sen sa han att ja det är urinvägsinfektion .
När jag gick och la mig i torsdags kväll hade jag 40 graders feber och när jag vaknade på fredagen hade jag 40 då med. Orkade verkligen ingenting .. Jag orkade inte ens gå upp och ta min dotter , då kände jag mig som världens sämsta mamma .
Men Älsklingen ringde akuten i eksjö så vi fick komma in .
Jag trodde min sista dag var kommen i fredags asså . hahaha . helt sjukt va dålig man kunde vara . Men ja vetlanda vårdcentral dom hurrar jag inte mycket för asså . Det är ju inte första gången dom inte gör så mycket ...
Men iaf så hade det gått så långt att urinvägsinfektionen hade spridit sig upp i njurarna och ja mer elle mindre hela kroppen . SÅ fick dropp och grejer...
Och i lördags kom mina älsklingar upp , då var jag lite piggare så fick iaf pussa och krama Tindra som jag inte hade gjort på evigheter. eller kändes som det iaf . : ) 
Och igår så fick jag lite permission ända till 9 på kvällen . Var helt underbart . Var ute hos Johans föräldrar och åt god mat , och grillade här hemma med Sara , Backe och lille emil innan jag var tvungen att fara in igen :( 
Idag blev jag utskriven iaf .

Skulle hunnit med massor idag , men vi har tagit det lugnt och haft en mysig familjedag först här inne . Sen när Tindra sov lite så gick jag och johan ut och tvättade och städade våra bilar . Sen har vi varit ute hela eftermiddagen i det underbara vackra vädret . Man blir så glad och lycklig , det är ju så att man nästan bli nykär igen ? eller har jag fel ? : )
Ja så en jätte rolig påsk har man ju inte haft direkt . Men men nu ska jag väl vara frisk hoppas jag .. =)

Förresten grattis kusin vitamin till eran lillkille . :)

Veckan blir ganska lugn tror jag ...
Nehe dags att mysa med min kära sambo nu <3
Ha en trevlig dag :)


Kommentarer
Postat av: frederica

Men gumman då.. usch !

Skönt att du mår bra nu... :)

Saknar dej!

2009-04-13 @ 21:05:17
URL: http://gullehjarta.blogg.se/
Postat av: Nina

Frederica : Saknar dig med gumman . Måste träffas snart , var ju så länge sen vi träffades nu... :/

2009-04-14 @ 08:31:04
Postat av: Isabelle

Tur att du är bättre :) Jag håller med dej , jag är också nykär , de är nog de underbara vädret som bidrar till de :) Kramar om *

2009-04-14 @ 10:17:53
Postat av: sanna

usch, stackars dig vännen. men nu är det bättre :) ses snart? till valborg :)

2009-04-14 @ 17:38:08
Postat av: Nina

Isabelle : ja det måste vara det underbara väder :0) Kul att allt har löst sig för dig. Kraaams.



Sanna: Yes nu är det bra igen :) Japp till valborg syns vi gumman . <3

2009-04-14 @ 19:18:15
Postat av: Anonym

Usch stackare, vet precis hur det hade samma när jag var gravid man tror man ska dö.. Hoppas du är bättre nu =)

2009-04-14 @ 19:57:58
Postat av: Nina

Anonym: Ja det gör för jäkla ont asså :( undra vem den anonyme kan vara förresten ? : )

2009-04-14 @ 20:55:04
Postat av: Amanda

2009-04-15 @ 09:27:44
Postat av: Amanda

jag var det =) /Amanda

2009-04-15 @ 09:28:28

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback