50% är gjort :)

Uträkning utgår från dagens datum: Fre 28 aug 2009.
Din graviditet startade Fre 10 apr 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 24 apr 2009 (ägglossningen).
 Du är på dag 141 av 280. (50,4%).
Du är i vecka 21.
Du har gått 20 fulla veckor och 0 fulla dagar (v20+0).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tors 14 jan 2010
Du har 139 dagar kvar till beräknad förlossning.


Yes , hälften kvar nu då ungefär.. :) känns ändå rätt okej . För jag tror inte jag kommer gå fullt ut .
Men hoppas kan vi :) hihi...
Jaha då jobbar jag igen , men har lite rast. och frågan är om man skulle ta och börja städa lite, eller åka ner till stan och göra av med pengar ist ? hmm... Hoppas ogräset tar in dom krukorna jag ville ha :) älskar deras krukor... Så fina =)
Är så fruktansvärt tomt i Tindras fönster nu när jag jämt råkar slå sönder hennes krukor :/ aja mer försiktigare måste jag bli helt enkelt..

IGår var jag och Johanna i jönköping och gjorde av med alldeles för mycket pengar kände jag . :)
Blev min efterlängtade köksö :) och en tv till källaren . :) och lite annat smått och gott på Ikea .
När jag åkte och jobbade igår så började min underbara att sätta ihop köksön . :) så duktig han är <3
och idag ska vi fortsätta sen kan ni kanske få en bild på den.. Var visst lite större än vad vi räknade med så nu vet vi inte vart vi ska ha kyl och frys ? hmm . men det löser sig.. Är så glad att jag äntligen har min köksö iaf =)

Annars blir det jobb under hela helgen , dag idag , imorgon kväll och ett 12 timmars pass på söndag..
Men det ska nog gå bra :) får la tänka på pengar , + att det är ju inte så långt tid kvar nu innan jag lär bli sjukskriven så jag vill jobba så mycket som möjligt . Kommer få krupp av att bara gå hemma och göra ingenting , visst kan jag mysa med Tindra och så , men jag klättrar på väggarna av att inget få göra.... Fick även lite jobbtimmar nästa vecka ! Känns underbart . Dock ska jag försöka att inte få jobba helgen utan då vill jag umgås med min familj ...
Och ska ju även på lilla Emils dop , eller som Tindris säger memil haha..

Nehe nu får jag nog ta och göra något innan jag börjar jobba igen..
Älskar verkligen min lilla familj som snart blir större , eller ja snart och snart.. Ett tag till iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback