Bajs...

Åå idag är det en sån där störa sig å saker dag.. :/ 
Och jag stör mig så på en viss människa . Det känns som du har förstört allt .
Varför varför skulle du ta kontakt för ?
Och varför ihelvete skrev du GRATTIS!!?? ååååååå. ne nu ska du inte förstöra min dag mer..




Just nu har jag lite lunchrast , men ska strax åka till jobbet igen.
jobbar bara 7.30 - 15.30 hela veckan , det är underbart  :)
Dagtid varje dag skulle funka super för mig  , fast jag gillar även att jobba kväll  , då jag är förjävla morgontrött..
Men ingen är värre än Johan ;) han tar alla rekord..


Nehe plikten kallar ..
och du min lilla vän , jag vet att ni kommer klara er ur detta. :)
Och jag finns alltid här.. Det bästa ni kan göra är att prata och lyssna på varandra..
det gjorde inte jag och Johan när det var som sämst mellan oss:(  
Men efter ett par månader gjorde vi det , och vi klarade oss ur att, och jag är säker på att ni med gör det <3


Tindris är mitt lilla ljus i livet , plus mina bebisar i magen.. <3


Kommentarer
Postat av: frederica

Antar att det är jag som ska ta åt mej ?

Tack gumman , du är för go !

De är så skönt att veta att ni klarat av samma sak, de ger mej hopp!



Kommer förbi nån kväll och klappar lite på magen hade jag tänkt*



Puss på dej vännen!

2009-08-19 @ 13:21:53
URL: http://villavita.blogg.se/
Postat av: Nina

Japp ta åt dig ;) fast inte omatt jag stör mig på en viss människa.. för det är inte du :)

ja kom förbi du , du är välkommen. jag kan ju kanske hjälpa dig med ditt hår ? nästa vecka någon kväll ? Joppe jobbar väl eftermiddag dÅ?? så slipper du varahelt själv hemma...



Pusss

2009-08-19 @ 16:19:33

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback