Höst...

Måndag igen , tycker bara det är måndag och fredag nu förtiden. :/
och vad har man gjort för nytta idag ? jo jobbat först på förmiddagen till 12 för att sedan åka till tandläkaren.
Har inte kunnat sova något i natt , jävla visdomstand :( men väl där vill dom inte göra något utan rekomenderade att borsta och skölja lite extra noga.. Men det gör ju förbannat jävla ont :( passade även på att göra en undersökning . och jag som trodde jag skulle bli skitfattig av detta, men det kostade mig bara 137 kronor :) Ibland har man tur...

Sen har jag och Tindris varit barnvakt åt lille Emil . Ni ska se så söt Tindra är . Så fort Emil blir ledsen så ger hon honom nappen , och när jag skulle göra iordning lite mat till honom så blev han jätte ledsen och då kom hon och blev ledsen själv och gick tillbaka och skulle bära upp Emil . Men han är ju för liten för henne.. Men sen har vi suttit i soffan och läst lite böcker och lekt lite med leksaker. Tänk snart har jag en egen liten krabat , eller ja 2 till :) hihihi..

helgen gick fortare än fortast förbi.. I fredags så åt vi tacos och städade och älskling satte upp min köksö :)
har dock inga handtag på den ännu , men idag har vi oljat in den och vaxat den så nu börjar det likna något..
Måste bara köpa några fina barstolar att ha bakom den :)

I lördags så var Sara och jag nere på stan och kollade lite på loppisen och kollade även på gardiner.. Så satans dyrt bara.. :/ Sen blev det jobb hela kvällen..
Och i söndags så blev det ett 12 timmarspass.. Fast det gick ändå ganska fort. Och det bästa av allt var ju att jag fick träffa världens bästa Lotta :) ååå vad jag har saknat dig gumman... Kul att ses även om det bara var en snabbis..


Dom ringde från UL idag igen och på onsdag den 9 ska vi tillbaka på ultraljud.. och sen igen efter 14 dagar :)
Sen blir det nog 1 gång i månaden trodde min bm .  :) Såå mysigt. Frågan är om jag vill veta könen eller inte ?
Men tråkigt om jag får reda på det för Johan vill ju inte veta. Så jag kan ju inte säga det till någon... hmm . Det är ju som sagt det lilla extra med att vänta tills dom är födda.. :) aja det löser sig nog..

Är sugen på att ändra färg i köket nu till hösten. Var inne på lila först , men jaa hitta några passande gardiner är ju fan inte det lättaste . Men nu har jag hittat ett par i marimekko fast med Svart/vitt och mossgrönt ? Det är väl lite höstigt eller ? var iaf höstens nyheter.. jaja det tåls att tänka på ett litet tag. Gillar mitt turkosa jag har nu men det är lite för somrigt tror jag nog.. Och nu är det då ingen sommar , en kall och mörk höst . Fast jag trivs med det kalla :) hihi. Mörker är ju mysigt för då får man tända en massa mysljus =)


Nehe nu ska jag och älskling krypa ner och fortsätta kolla på män som hatar kvinnor.. Somnade som en gris igår när vi kollade på den...
Ha det bra .. <3

Kommentarer
Postat av: Cicci

Lila i köket är snyggt. Håller jag på o installera. :) Hittade dock inte gardiner eller, inget tyg på metervara heller, så de fick bli svarta gardiner, så blir de andra inslag av lila. :)

Värst va UL ni går på.. är de jämt så när de är tvÅ?

2009-09-01 @ 10:33:42
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: sanna

jag vill se din fina köksö :) tror att det kommer bli hur fint som helst. och jag tycker du ska behålla ditt turkosa :) du får ju inte ändra färg för ofta ;) tycker dina gardiner är så fina, så snälla ha kvar den färgen i höst och byt till våren sen :) nina, ta inte reda på könen, du kommer bara försäga dig till johan då, haha. saknar dig gumman. puss

2009-09-01 @ 11:06:32

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback