Måndag!!!

En ny vecka har inletts.. Måndag idag, och jag har just nu mega tråkigt :(
Tindris sover och jag skulle laga lite mat ,men mitt smarthuvud glömde ta fram kött idag på morgonen .
Så nu sitter jag och väntar på att Johan ska komma hem , han skulle handla med det :)

Helgen gick fort förbi . I fredags så sov Tindra hos sin faster :) Jag och Johan åkte till Ängelholm och köpte mig min bänkskiva till min köksö , + ett högskåp fick vi med oss. :)
I lördags gjorde vi ingenting knappt.. var skit slut hela dagen typ . Åkte ner till mamma och pappa en sväng och jag totaldäckade på soffan. Mamma och Pappa lekte med Tindra . SNÄLLT :)
och igår söndag jobbade jag först från 10 över 9 till kvart i 11 , sen ut till svärmor och käka lite middag där min familj var :) Sen blev det mera jobb från 17-22.45 :)

Denna vecka jobbar jag inte mer än Onsdag kväll , Fredag dag , Lördag kväll och heldag på söndag ! :)
Men vi får hoppas att dom ringer lite till . :)

Ifredags fick älskling för sig att han skulle gräva upp runt huset och börja isolera och greja så just nu ser det ut som en jordhög på hela tomten. BLÄÄ! Man blir ju as skitig när man går ut. och Johan drar med sig allt in . USCH!!!
Hoppas det blir klart snart.. MEn sen ska det sås ny gräsmatta blandannat och lite annat smått och gått här ute.
Ganska mycket projekt igen på gång. Och jag vill att allt ska vara klart innan dom 2 nya familjemedlemmarna hinner komma ut..


Ne dags att ta och sätta igång med maten så den blir klar.. Börjar skrika lite i magen nu..
Och på onsdag ska vi på ultraljud .. :) längtar sååå .

Ha det bra..
Förresten va många som har börjat läsa min blogg , ? Skulle vara kul och veta vilka som läser ? :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag läser. ;)

man kan ju säga att du också är halvvägs om de skulle komma tidigare. För de va BF 14 jan va?

Tänkte kolla fall de har Lundmyr uppe på Leksakslagret.. (Där är ju babyproffsen också, tror jag.)

2009-08-24 @ 16:43:36
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: sanna

jag läser :) men det vet du ju resan ;)

2009-08-24 @ 20:51:46
Postat av: Lotta

jag läser aldrig din blogg och inte komenterar heller hahahahaha:)inte ens nu:)

2009-08-25 @ 16:30:58
URL: http://lottasamuelsson.blogg.se/
Postat av: irina

jag läser=)

2009-08-25 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback