Myys.. =)

Fredag kväll , och jag sitter i soffan med min babe.. Var länge sen...
Har varit på ultraljud ikväll. Kalla mig lite smålöjlig men jag har inte känt bebisarna på hela dagen..
Och eftersom jag har haft lite blödningar och läkaren sa sist att det kan vara början på missfall så blir man ju lite orolig.,.
Jag har ju känt bebisarna varje dag sen v 15.. Sen har jag ju hört att man ska dricka en massa kallvatten plus isglass , och prövade det men inget hände ;/  och sköterskan jag pratade med tyckte att vi skulle komma in direkt...
Men väl där på ultraljudet så levde dom attans :) hihih. bökade runt och suger på tummen. Så mysigt =)
Med Tindra var vi bara på 1 ultraljud men nu har vi varit på en massa.. Jag tycker det är supermysigt med ultraljud.
Vi mätte bebisarna denna gången med ,och nu var jag helt plötsligt längre gången en vad vi trodde ? hmm. Den ena mätte 17+6 och den andre 18+0. Själva har vi trott 17+0 idag ? hmm.

Väldigt konstigt måste jag säga.... Men vi ska på rultin ultraljudet nu den 26e så då borde vi la få det mer specifika datumet.. :) Men alla säger ju att tvillingar oftast kommer tidigare (vilket inte behöver vara så i alla fall.. ) Vi hoppas ju att våra bebisar vill ligga inne till 38 och det ska jag väl klara eller ? :) vi får tänka positivt hela tiden , då går allt lättare..

Jaja annars blir det en lugn helg . Ska fixa lite i trädgården och slänga massa skit.. :/


Börjar jobba på måndag igen efter 2 veckor sjukskrivning. Vilket ska bli underbart =)
Dock inte så ´jätte långa dagar så det ska bli ganska skönt..
OCh Tindras dagmamma kommer tillbaka på måndag , vilken lättnad . Tindra har verkligen saknat henne...
Slippa allt gråt och skrik när vi lämnar henne på mornarna igen :)

Nehe dags att fortsätta mysandet med min man.. Blir ju inte så ofta längre..
Älskar Johan och Tindris.... <3

Kommentarer
Postat av: suzie

Stoooort grattis till bäsarna=)

Åh va ja blir avundssjuk=)



Snart vill jag oxå! Tss.



Kul att du hänger med i min blogg=)

Kram!

2009-08-07 @ 23:28:33
URL: http://suzettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback