På bättre humör....

Efter en sur och tvär dag så avslutades kvällen ute hos Sanna panna :)
Annika fyller år idag , så var ute med en blomma och blev bjuden på smörgåstårta vilket man inte tackar nej till :)
För ni vet ju att jag älskar smörgåstårta :) Skratt och massa gamla minnen gjorde mig på bra humör igen <3

Känns som jag har börjat få sammandragningar med, men det är väl lite tidigt ? eller . åååå , känns som flera årsen man var gravid.. Kommer knappt inte ihåg något med första . Lika bra det kanske , för gu va dåligt jag mådde i nio månader.. Nu mår jag ju toppen , förutom lite ryggont.. Men det klarar jag :)

På fredag ska älskling och jag ta oss en liten tripp till Ängelholm.. Tindris ska sova hos sin faster.. :)
Sen blir det en liten sovmorgon på lördag skulle jagt ppa på . Inte ofta man blir bortskämd med det =)
Så man får ju passa på.. Söndag blir det jobb.. Men vad ska vi hitta på på lördag ? Johan skulle åka och kolla på lite jobb han ska göra.... Jag vill åka till Kosta Outlet.. Får försöka tvinga med gubben min.. Men med lite övertalning går ju allt . !!>

Nehe nu kom Johan hem , så nu blir det mys och kika på den nya wallander ..
Ha en trevlig kväll . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback