Sommaren över ? :/

Godkväll .
Då var det söndag , och veckorna bara springer iväg. Lite småtråkigt att sommaren är över , eller ?
Maj och Juni hade vi ju kanon väder , men juli har ju inte varit något vidare väder . Men brukar väl vara så när alla har semester.. Det fina vädret kommer nog nu när alla börjar skolan igen i mitten av augusti...

Helgen gick fortare än fortast förbi . Men har iaf fått ha min Johan hemma hos mig.. :)
Usch i fredags fick jag en blödning till :/ och dom kan inte säga varför jag blöder... Klart man blir orolig...
Kan vara början på missfall. vi får ju givetvis hoppas att det inte är det, Tycker jag är så långt gången nu så bebisarna kan stanna kvar och hålla sig vid liv :) Men dom mådde bra iaf i magen när vi gjorde ultraljud i fredags.. Sprattlade mer än någonsin och suger på tummen :) och växer som dom ska.. Ska på det "riktiga" ultraljudet den 26 augusti.. Så jag håller tummarna att allt ska gå bra, . Håll ni med tummarna för vår skull :D

I lördags så sa Johan till mig att jag skulle få en egen dag , så jag följde med Sara och Emil på hopptävling i Eksjö .
Och jag som inte kan något om hästar tyckte faktiskt det var ganska roligt att se.. Men usch jag är nog ganska rädd för hästar ändå .haha... :) och sen på kvällen grillade vi och svullade lite =)
Idaghar vi vart i Jkpg typ hela dagen. Jag hade ju dock inga pengar , men älskling är med och betalar så något litet fick jag iaf <3

Väntar på mina skattepengar. Någon som vet när dom kommer ?? Början av augusti tycker jag..
Har lite att köpa nu till huset... och i veckan ska Johan börja med källaren.. Kommer nog bli kalas fint tror jag.
Har även kikat ut tapeter redan... Och snart kommer Brantås och gör vårat badrum. Jag längtar :)
Måste dock hitta någonstans att bo så länge för utan toalett klarar jag mig aldrig .Ni vet , gravid och akut kissinödig haha..


Sjukskriven ännu en vecka, så det är långtråkigt.:.. Men lite nytta ska jag väl få gjort här hemma ska vi nog se till :)
Sen blir det jobb igen , sköönt... Tycker faktiskt det är ganska kul att jobba, speciellt där jag är :D

Nehe nu ska jag och Kitty mysa i soffan , Tindris somnade och mannen min är och jagar gris . Och hur kul det är vet jag faktiskt inte.. Men det är hans intresse...

Aja. Ha det såbra :)
Tindris och Johan är mina godingar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback