09 barn??

God eftermiddag , nu var det ett tag sen jag skrev igen , men det händer ändå inget roligt med mitt liv just förtillfället :(
Har fortfarande ont i mitt underliv, vilket har resulterat i att jag har fått foglossning :/
Så jag sover knappt, kan inte sitta inte ligga , ingenting utan att det gör ont :( blää..

Idag hade jag läkartid hos MVC , allt såg bra ut MEN jag har börjat öppna mig. 1 cm kunde hon känna sig fram till , men livmodertappen är fortfarande 3 cm lång men börja mjukna till sig , så ja det blir nog kanske 09barn ? eller vad tror ni ? hmmm. Men som omföderska kunde man gå länge med att öppna sig sakta men säkert sa hon.. Läkaren trodde ändå att jag skulle gå till början av 10, men jag tror hon sa så för att inte göra mig ledsen ;)



Julen närmar sig med stormsteg , och inte en enda julklapp har jag köpt :/
Men i år blir det inget avancerat . Vet ju iaf vad vi ska köpa .
Men till våran kära dotter vet jag inte riktigt vad vi ska köpa , allt jag har tänkt på har alla andra köpt :) haha.
Men vi ska ju göra om i Tindras rum så hon får väl det som julklapp , lite nya möbler : Ska blandannat köpa ett kök på ikea till henne . Var faktiskt hennes dagisfröken som gav mig en ide om det =) superhäftigt verkar det . =)
och vi har ju också ikea kök så det skulle ju passa henne =)
Men hon ska få lite smått av oss ändå som vi kan mysa med på julaftons morgon .
Bara jag Johan och Tindra . Vi hade ju inte en direkt mysig julaftonsmorgon förra året , eller det hade vi ju på sett och vis , men vi var ju inte tillsammans då . MEn vi försökte göra det bästa av situationen för Tindras skull..
Men i år är det bara vi 3 , nästa år blir vi 5 :) hihi...

Så julafton i år blir med hela min lilla familj tillsammans . Tindra med båda sina föräldrar hela dagen :)
Först på dagen hemma hos mormor och morfar där vi äter julmat , kollar på kalle anka och sen kommer tomten .
Sen brukar dom äta tomtegröt och grejer på kvällen men då har vi bestämt att vi ska åka ut till fifflekull så dom får träffa Tindris på julafton också =)

OCH snart är alla mina underbara vänner hemma .
Lotta kommer imorgon kväll , Anna kom igår och Sanna kommer väl idag? vart lite strul med hennes bagage och flyg och grejer , vet inte riktigt vad som har hänt. MEn i sverige är hon iaf . :)


Har hunnit städa huset innan Tindra skulle hämtas på dagis. så nu är det julfint här hemma , dock ingen gran :(
Men vi har ingen plats för den i år . Men nästa år då ska jag ha gran om jag så ska flyttaut någon möbel =)
Har även bytt sängkläder i sängarna . Och det är myys :)

Men nu blir det mest att vila och sånt så jag inte öppnas mer för det vill vi inte...
Så snälla mina söta barn håll er inne till januari . Annars kommer ni bli arga på mig i framtiden :/

Nehe nu ska jag kolla på alla fina julkort vi har fått :) Älskar att få sånt..
Älskar min lilla familj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback