17 dagar kvar :)












Uträkning utgår från dagens datum: Mån 28 dec 2009.
Din graviditet startade Fre 10 apr 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 24 apr 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 263 av 280. (93,9%).
Du är i vecka 38.
Du har gått 37 fulla veckor och 3 fulla dagar (v37+3).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 14 jan 2010
Du har 17 dagar kvar till beräknad förlossning.

Ja det är nog inte många som trodde att jag skulle gå så långt som jag har gjort med min tvillinggraviditet . Inte för att jag själv trodde att jag skulle gå så här långt , gissade på 35 veckor kanske . men jag har ändå sagt hela tiden att det är väl klart jag kommer gå tiden ut ? :) hihi.
Japp bara 17 dagar kvar till beräknad förlossning.

Fast idag så sa läkaren att han inte ville att jag skulle gå hela graviditeten ut , dom ändrar sig lite från dag till dag . hmm . men men . Har fått ett datum till nästa år då jag ska träffa läkaren och kolla om jag är mogen för att föda . Men det datumet kära vänner får ni inte veta . Ja kalla mig löjlig . men både jag och Johan har sagt det att vi inte vill att folk ska veta eftersom jag är nervös som jag redan är . utan det får bli en överraskning . MEn det är inte förrän efter nyåret så håll tummarna att det inte drar igång innan :D

Så nu har min kära sambo lite press med att göra klart vårat sovrum , vilket inte ska bli nere i källaren utan vi ska förminska köket . det blir nog bäst . Källaren får vi flytta ner till sen när dom får eget rum . :) Kan ju bli massa allergier och skit säger dom ...


Nehe nu ska jag göra lite nytta . inatt ska min sessa sova hos sin faster så jag och johan får lite egentid.
Skönt att få sova till 9 imorgon iaf :) hihi. ska till mvc imorgon och prata om förlossning och lite annan skit..
Ska även fika med Fia , och pyllen . får la se om någon mer följer med =)

Och nu är Lottis på väg till miami , eller är hon redan där?? hm . hoppas du får det underbart vännen .
Du är värd semester. =)
Träffade mina söta vänner här hemma härromdagen . så kul , det var så längesen...

Ha det så bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback