21 =)

Hej och godkväll .
vart ett tag sen jag bloggade , men finns inte så mycket att skriva .
Jag klagar mest nu förtiden . ÄR less på att vara gravid . Orkar ju knappt ingenting. och det är ju stackars Tindra som får lida mest eftersom jag blir trött för ingenting :/ på så sätt är det jobbigt att bära på 2 . Dom trycker på alla organ som finns så man flåsar ju för ingenting :/
Men förhoppningsvis så är det snart över :) men som sagt dom får gärna vänta tills början av januari innan dom tittar ut . vilket jag nästan tror ? har inte alls så mycket förvärkar , inte som när jag väntade TIndra iaf ? konstigt .
Missade visst min tid hos bm igår , oops . Så ska dit på fredag . Hoppas hon kan ge mig ett bra svar varför jag har ont i mitt underliv , oj vad privat jag blev . men är det ingen annan som är gravid som har ont där ? eller är detbara jag ?

och allt jag måste förbereda innan bebisarna har tänkt att komma ut , är ju massor ?
Köpa lite kläder, måste köpa 2 åkpåsar till vagnen ? usch . och jag har typ inga pengar kvar denna månaden :(
Får försöka fjäska för min kära karl och min mor :)

Varit sjukskriven nu i 4 veckor , ganska så segt nu . Hade kunnat bli det nu ist :)

Jaha men i söndags fyllde jag år , 21 =) Hade kalas i lördags och fick det jag önskade mig , och av älskling och Tindra fick jag en superfin filmkamera vilket är uppskattat :) ska bli kul att börja filma Tindra, tyvärr hade vi ju ingen när hon var liten . :/ och sen även dom andra små ska bli kul att filma :)
Och det bästa av allt , jag får en diskmaskin i slutet av veckan , och det är också mer än väl uppskattat :) jag hatar att diska för hand , fy farao :( och oftast blir det ju jag som får göra det , men ibland ställer Johan upp :)

Nehe får se om min kära man kommer hem med korv och bröd . Blev så fruktansvärt sugen på det. ;)
han själv ärju ute och roar sig med Johannes . Snart är det julbord också , ska bli fruktansvärt gott :) Fast inte förrän den 19 så är ju några veckor kvar . Men är sugen som attan nu :)

Nehe nu ska jag göra något bättre än det här . Ha det så bra =)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Nä, du är inte ensam om o ha ont där. :P

Eller ja, ont o ont, för mig sticker de till bara då o då. Typ som tusen knivhugg bara en kort, kort stund..

2009-12-02 @ 11:01:05
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback