Julen över ??

God eftermiddag .
Man stökar och bökar inför julen i en månadstid ungefär, (fast det finns säkert dom som planerar i månader) , men i vilket fall är den är över på ett par timmar tyvärr :( 
Men hade en mysig julafton iaf . 
Först vaknade man upp av att Tindra kom in och kröp ner hos mig och Johan .
sen öppnade vi några paket , eller Tindra öppnade . 
Åt en god frukost , duschade och skulle åka ner till stan och köpa något Tindra kunde ha på sig , eftersom lindex fick för sig att stänga klockan 4 dagen innan julafton ? hur dom nu kan komma på något sånt idiotiskt . :/ 
Men så var det inga affärer öppna på julafton, men jag har för mig att dom brukar ha öppet till klockan 1 iaf ? 

sen kom Sanna och Gustaf och gav Tindra en julklapp , tack så fin :) Hon får mest hello kitty av dom . Men det gör inget , eftersom hon är tjej så är hon och då ska det utnyttjas :) hihi..

Sen skynda iväg till min mormor och morfar och äta julmat, kolla på kalle anka och sen kom tomten :)
Tindra fick som vanligt mest paket . men jag är supernöjd =)
Sen åkte vi ut till svärmor och svärfar så dom fick träffa Tindra också . Även där kom tomten med en del paket..
och efter det åkte vi hem , och Tindra somnade nästan direkt . så jag och älskling fick lite egentid . =)
Kollade på Göta Kanal och mös framför tvn .

Igår fredag , vaknade jag upp och var mer svullen än vad jag var dagen innan. 
Så ringde upp till förlossningen och pratade med dom och dom ville att jag skulle komma på undersökning.
Sagt och gjort , men blodtrycket var mer än bra , men jag hade 3 vita blodkroppar i urinet , vilket innebär att det kan vara en urinvägsinfektion , eller annan infektion :/ Men jag känner ju aldrig när jag har det så det är konstigt..
Gjorde ett CTG och UL . Inga förvärkar/sammandragningar alls. Fortfarande öppen 1cm men tappen är 3 cm men mjuk och håller på att mogna..  =) 
Ska på TUL på måndag och även göra CTG igen ,.. 


Längtar som tusan , men dom får gärna stanna ett tag till , till efter nyår . För då hinner vårat sovrum bli klart =)
Ska ner och kolla ut en tapet på måndag , var ju helt säker på vad jag skulle ha , men nu har jag börjat bli velig eftersom det inte är så mycket ljusinsläpp i källaren så får det nog bli en ljus =)

Ikväll kommer Lotta , Anna och Sanna hit . SKa bli mysigt =)
Äta massa onyttigheter och kolla på någon film kanske? . Det ska bli super kul för jag har verkligen saknat dom..

Nehe nu ska jag och min familj äta lite mat . 
Ha det så bra.. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback