Tycka synd om sig själv dag!!

Godkväll , eller god vet jag väl inte :(
ÄR så trött på allt :( känner mig nere idag . ÄR trött på denna jäkla värk i underlivet .
jag står inte ut i 4 veckor till om jag ska vara ärlig . har stått ut nu i en månad eller vad det är :/
Usch tycka synd om mig själv dag har det varit om jag ska vara ärlig . Orkar ju knappt ta mig ur sängen för jag har så ont .
Kanske inte så många som tror på mig , men jag har verkligen såå ont . :( som sagt står inte ut i 4 veckor till :(
Träffa läkaren på tisdag och hoppas han ser vad som händer , eller säger något jag kan göra :(

uhja , nog pratat om mig .

Var på Luciatåg på Tindras dagis idag . Så mysigt .
Hade lite bråk idag på morgonen , hon ville inte ha sin tomteklänning. Absolut inte . :/
Men till slut så , och hon var super söt . men luvan ville hon inte ha :/ men men . :)
Dom var så duktiga dom små barnen :) hihi.

Fredag idag , vilket betyder mys med min familj och idol final :)
jag hoppas faktiskt på att Calle vinner .
Det är han som har utvecklats mest tycker jag iaf , Erik har vart bra mer eller mindre från början .
Så ja hejja Calle :)


Imorgon ska vi åka till jkpg och kika på lite julklappar , och Johan skulle hämta något .
Ska se om min kusin Olivia kanske vill leka med Tindra lite så slipper hon följa med oss och tycka att vi är tråkiga .. =)


Nehe nu ska jag springa ner i tvättstugan och sätta på en maskin tvätt för det görs ju inte av sig själv i detta hus ? .... konstigt nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback