Världens tråkigaste!!

Måndag igen och ännu en helg har passerat förbi  .
I fredags blev det mys i soffan med min lilla familj , kikade på idol . och jag tycker faktiskt att fel person vann . Fast det brukar ju gå lite bättre för 2an så ja hejja Calle :) det kommer nog gå super bra för dig . Men däremot tycker jag nog att Erik sjöng vinnarlåten bättre än Calle . :) jaja . nog tjatat om det .

Lördagen tillbringades i jkpg, också med min familj :)
Tindris lekte med min kusin medans jag och Johan skulle leta efter lite julklappar , men tror ni att vi hittade något? neee . börjar känna lite panik faktiskt . Brukar alltid vara sent ute :( men ååå så jobbigt . Vill ha det klart nu..
jajaj bara ner här i vetlösa och kika efter lite julklappar .
Innan vi åkte hem så fick min moster någon knäpp ide om att dom skulle grilla kött ? haha .
Lite konstigt att grilla mitt i vintern, det snöade ute . Men gud så gott det var med grillat kött faktiskt :)

Söndagen hände inte så mycket . Förutom denna smärtan :(
Ringde upp till förlossningen och sa att jag är nära på att bryta ihop.. så jag fick komma upp .
Och super snälla och söta BM hjälpte mig + en jätte snäll läkare =)
Men dom hade inte så mycket mer svar än att mina bebisar i magen är stora . dom väger ju nästan 5 kg ihop och det är inte undra på att jag har smärta i mitt underliv. så det ända dom sa att jag skulle försöka få Tindra att gå lite längre på dagis om dagarna så jag verkligen hann vila och ta alvedon mot smärtan :(
Ingen förlossning var på G iaf , vilket känns ganska skönt . Tappen var 4 cm , och inga sammandragningar , utan ett rött långt streck på CTG . så ja jag går nog december ut vilket är toppen :) Det är väl bara att bita ihop och se glad ut ...
Så just nu är jag världens tråkigaste människa för jag orkar inte så mycket pga av smärtan . så jag håller mig hemma mest och surar för mig själv..
Hoppas ni mina vänner som jag umgås med har lite överseende . förhoppningsvis så är det över om en månad ungefär :)


Idag har vi skolat in Tindra på tomasgårdens förskola . Gick väl så där... Hon vart lite blyg i början men det gick bra efter en stund .. och nu åkte jag hem så nu får hon vara själv :)
Pratade även med rektorn och hon tyckte synd om mig och sa att självklart att Tindra fick vara längre om dagarna . Så jag ska prata med hennes fröknar sen och fråga om det går bra att hon kanske är mellan 9-16 varje dag förutom fredag då hon bara behöver gå till 13 :) 
Hon mår nog bättre av att gå på dagis dom timmarna ist för att vara hemma med sin tråkiga mor..
Usch känner mig som världens sämsta mamma just för tillfället .

Nehe ha det så bra . Älskar min familj , och det är inte många dagar då 3 helt plötsligt blir 5 i familjen <3
LÄNGTAR VERKLIGEN EFTER ER !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback