9 feb ...

Måndag är det idag , och snart middagsdags..
SKa laga kyckling med ris och brunsås idag mumma :) haha . Måste ju fortfarande hjälpa mammsen som är lite handikappad än haha.

Helgen gick fortare än fortast förbi..
Fredags kvällen bestod av jobb , trist en fredag kväll men men...
I lördags så fikade jag me Lotta potta och Johanna , roligt o träffa er :)
Tycker ni alla kan flytta hem , även Anna och Sanna ... :)
Sen på kvällen åt jag, Johan och Backler lite tacos , å senare kom Sara som inte mådde så bra.
Snart kommer deras bäse :)
Sen fick jag köra ner , Johanna , Malin , Linnea o pavve till hotellet , och sen fick jag köra ner en något full LOtta och Sofia till hotellet hahah :)

Söndagen blev lugn , jag johan och tindra var ute och busade i snön och åkte pulka och gjorde lite snögubbar , och snölyktor :)

O nu en ny vecka , imorgon ska jag jobba kväll, o onsdag blir det dag och fredag dag , vad jag vet nu iaf..
Hoppas dom ringer lite till =)*
Nästa vecka ska vi nog skola in TIndra på dagis , får reda på det i veckan . Hoppas hoppas :)
Det ska bli så skönt när hon börjar på dagis , och blir förhoppningsvis lite lugnare :)

Alla hjärtans dag är på lördag också..  <3

Nehe , nu ska jag börja me maten .
Och jag är nog lyckligare än på länge nu :)

Ha det så bra ... <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback