Bla bla bla..

Godkväll .
Ännu en helg har dragit förbi i rasande fart, tråkigt nog .
Skulle jobbat i fredags kväll , men efter lite missuppfattning och lite så blev det inte så..
SÅ det blev en kväll framför lets dance o sängen ganska tidigt ...

I lördags så kom Martina , Fredrik , Sara och Backler  , vi åt chili thai mat . Mumma så gott :)
Killarna drack lite öl , vi skulle även spela spel, men det urartade . Men det var ganska trevligt ändå :)<
Senare fick jag köra hem en väldigt full Dolk och en full backler medan Johan däckade . hahaa...

Söndagen blev väldigt lugn ... ganska skönt :) Spelade lite spel på kvällen . :)

Å inatt har jag jobbat vaken natt för första gången .
Gick ganska bra faktiskt =) Det var nog något för mig tror jag :)
Hoppas dom ringer snart igen om jobb... Ska jobba torsdag och fredag :)
I helgen kommer Lotta potta hem , och även Johanna kommer hem , måste hinna me och träffa er .
Saknar er så mina vänner ...

Annars är livet ganska bra faktiskt ...
Hoppas vi får dagis plats till den 2 mars också, ska bli så skönt när Tindra kommer in i lite fasta rutiner ..
MIn lilla sessa ,har helt plötsligt blivit en stor sessa .. :)

O jag vet inte vad jag ska skriva , eller jo , jag har massa i huvuet , men ska man skriva här?
Då vet ju helt plötsligt hela vetlanda allt . Eller ska vi säga visklanda hö hö...
Ne jag håller det för mig själv ett tag, sen får vi se ifall jag delar med mig om mina tankar,,,,

Nehe nu ska jag göra lite nytta tänkte jag.
Ha det bra.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback