Dagmamma :)

Hej hej .
Ännu en vecka och helg har gått..
Och i tisdags var det dags att påbörja inskolningen för TIndra hos dagmamman. Gick överförväntan bra =)
Hon brydde sig knappt att jag och Johan var där. Och när vi skulle gå så fick dagmamma både puss och kram av Tindra..
I onsdags så träffades vi nere på tomasgården.. Dom brukar vara där tisdagar och torsdagar och träffa andra dagmammor med barn =) så vi tog det i onsdags , brukar vara så stimmigt annars . Men personalen var hur bra som helst där också=) och eftersom dagmamman "Tina " tyckte att det har gått så bra me Tindra så ville hon att vi skulle lämna henne själv 1 timma på torsdagen . Sagt och gjort så kom Tindra vid 2 tiden och åt mellanmål me dom andra barnen och det gick hur bra som helst =) SÅ i fredags var hon själv från 9 till halv 2 och det hade gått super bra . Känns så himla skönt att det har gått så bra som det har =)
Och tindra trivs som fisken i vattnet med dom andra barnen , ..

Helgen har varit lugn , jobbade från 2 till halv 10 i fredags kväll .
Och lördagen kvart i 8 till 17... Långt o segt..
När jag kom hem badade jag och Tindra badkar och mös , hade ju knappt hunnit träffa henne på hela fredagen och lördagen... SÅ det var mys =)
Johan åkte ju på magsjukan igår me så har fått ta hand om honom :( väntas väl bara att jag med får det nu :(
Vill verkligen inte bli sjuk , inte nu när jag har fått några timmars jobb i veckan.. Behöver verkligen jobba...

Livet flyter på bra , och jag är kärare än någonsin i min Johan ..
Jag är glad att vi har löst allt och lagt det bakom oss.. :)
Har ju även lite planer att bygga ut huset om vi inte får det sålt , men lite oense om åt vilket håll.. Men det löser sig :)
Johan har mitt hjärta och har haft det hela tiden..
Får nog åka hem och ta hand om min sjukling nu, Har varit och ätit lite god söndags mat hos mamma.
Hon och pappa blir ju så glada när jag och Tindra kommer så dom får busa lite med henne.. Skönt med lite barnvakt ibland också :) hahaa..

Mina vänner var hemma förra helgen med , allihopa :)
Fikade ju me ANna och Sanna , medan lotta jobbade o sålde blommor , Johanna o Nathalie var också hemma , men hann bara dock träffa Johanna en snabbis , hon och hennes Johan var hemma hos mig och fikadelite =)
Kanske har jag mina vänner här hemma snart kanske -. Behöver inte nämna vilka. Men dom som betyder mest iaf :) Fast Sanna är kvar i växjö för att plugga till sjuksköterska . Men växjö är inte så långt borta :) hihih..

NEhe dags att åka hem till min Johan..
*Have it nice...

Kommentarer
Postat av: lotta

glad för din skull att allt löst sej:)

saknar dej!

2009-02-22 @ 17:00:05
URL: http://lottasamuelsson.blogg.se/
Postat av: frederica

Åh, har de löst sej?

Va glad jag blir för din skull :)

Puss

2009-02-22 @ 21:24:38
URL: http://gullehjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback