Gott nytt år...

Gott nytt år säger man ju =)

Jaha imorgon är det visning på vårt hus.. Hoppas någon rik knös kommer och köper det :)
Ska städa en massa ikväll . Trååååkigt.. Hinner väl bli en film me mina töser med...
Snart flyttar Johanna och Nathalie ifrån mig också.. Alla mina vänner bara flyttar ifrån mig .
Martina du är kvar , men jobbar så himla mycket.. Jag är typ ensammast i världen haha .
Nedå så farligt är det väl inte....


I veckan ska jag ta tag i mitt liv . massa saker som ska hinnas med.. Tur att mamma och pappa finns.
Utan er skulle det inte funka någonting... :) Även mina vänner som stöttar mig i ur och skur... =)

Helgen skulle det bli lite födelsedagsmiddag och hejdå fest , men verkar inte som det blir det.
Ska vara hemma och mysa me min sessa hela helgen iaf.. Så om ni har vägarna förbi så kom in :)

ÅÅ jävla vetlanda som snackar massa skit. Nej jag har verkligen inte slängt ut Johan för att han har varit otrogen mot mig?? Han bor i fiffle för att jag bor i huset.. Mer än så är det inte... Johan och jag är mycket goda vänner trots att vi inte är tillsammans längre.. VI måste vara det för Tindras skull . Och Johan kommer givetvis alltid ha en plats i mitt hjärta..
Men nu är det som det är ...


Nehe nu ska jag vara lite social här kanske..
Ha det underbart.....

Kommentarer
Postat av: frederica

Haha, vår promenad blir visst aldrig av ! :þ

Men de är ju för kallt ute nu...

Lovar att höra av mej så fort solen kikar fram igen ! :)

Nästan så man ska gå på visningen imorgon du.. ;þ

2009-01-06 @ 20:54:33
URL: http://fredericas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tråkigt att det är slut mellan er! men det klarar du, du har ju en liten prinsessa, dom som betyder mest i livet.. ha det vra! Kramar Amanda

2009-01-07 @ 07:25:32

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback