Sooon .


En dag närmare fredag :) sånt gillar vi. Så snart är det helg o mina älskade vänner kommer hem :)
O idag tar Lotta potta examen . Grattis grattis gumman :)

Fick inte lägenheten jag hade hoppats på ,men det är bara att söka vidare . Kanske har hittat en annan. Hoppas hoppas  nu :)

Nu har vi hälften av vårdnaden . En så länge går det bra :)
Så förra helgen hade jag Tindra , på söndag kväll kom Johan och tog henne till onsdag morgon , så nu har jag henne tills imorgon eftermiddag , sen ska Johan ha henne hela helgen.. O så blir det tvärtom nästa vecka...
Det känns ganska bra. Dagis plats är sökt , men än så länge är jag med henne på dagarna så så länge är jag ju inte ifrån henne . Min sessa beyder allt för mig..

O på lördag flyttar Johanna o Nathalie ifrån mig .Dumma er.. som sagt ensammast i världen är jag nog allt va? :(
fast jag är glad för eran skull . att ni gör något ni gillar :)


Var hos Frederica o Noah i tisdags kväll. O så himla söt Noah är . Jag gosade så mycket jag kunde me lille Noah.. Bebisar luktar så himla gott.. mm saknar när tindris var liten , då allt var bra med... :(


Jaha helgen blir nog galen tror jag :)
Imorgon ska jag följa med ut till Johans mamma och gratta henne. Öppet hus och grejer , får väl se om dom bjuder på något.. Får ju vara lite generös o följa med :) På lördag ska jag o sanna ner till stan först och sen blir det kvill o mat o grejer  :) Lotta , sanna , Anna , tror madde och fia är med också va ? :) Sen blir det utgång på hotellet med mina älskade vänner .


Ha det så bra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha ett bra liv som ung mamma .

:) !! Kan du inte berätta lite mer om förlossningen ? reaktioner när alla fick veta att du va gravid o så ung ? tankar m.m ? skulle va kul o läsa ! Kramar *

2009-01-19 @ 19:13:43
Postat av: "emma"

Jag håller med. Är ung och vill själv ha barn, men är bara 16. Så det får nog vänta. Men skulle va kul och läsa hur du reagerade, och alla omkring :) Om du vill, o du tycker det är okej.

2009-01-22 @ 14:33:38

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback