Hoppas !!

Heej .
Fredag idag , eller för mig fredag hela veckan :) gutt... haha.
Idag har vi varit på bvc o vägt o mätt lilla sessan,.. Hon börjar bli riktigt stor nu .
9345 kg och 78 cm lång =) och hela 15 månader på söndag :)

Igår var frederica och lille Noah hemma hos mig . Blir man sugen på en till eller när man ser en bebis ? ooja :)
Oo lille Noah så söt liten prins , han har ni lyckats me Frederica och Joppe . =)
Trevligt o träffas gumman. Hoppas på vår lilla promenix snart också =)

Idag har jag typ tusen saker och göra , ska söka dagisplats till Tindris.. Ska till familjerätten , men vi är nog ändå ganska överrens . Det känns himla bra =) Sen ska jag åka o handla presenter o mat och städa hemma? hrm . Men det
löser sig nog.. Annars blir helgen lugn en massa mys står på schemat med min dotter... =)

Första budet på huset kom idag också , men det var inte så intressant ,
men Johan ska väl kanske bo kvar i huset nu.. O jag hoppas på att jag får den lägenheten nu jag vill ha . FÅr väl reda på detta på tisdag :) hoppas . o håll tummarna för mig =) en 3a ...

Nästa helg kommer Anna o Lotta hem . O lotta tar examen :) Himla grattis till dig , bästa floristen någonsin =)
Sanna kommer hem också .. Oo saknar er mina töser...

Nehe nu måste jag nog göra lite annat . Tidspressat schema . haha.
Tindra min älskade ängel . DU är mitt allt och kommer alltid att vara det , och nummer 1 för mig är du.. Mamma kommer aldrig att klara sig utan dig . DU gör min dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback