Allmänt dåligt humör..!

Söndag kväll och jag har inget vettigt att skriva :(
Är på allmänt dåligt humör ..... Hatar att inte ha någon diskmaskin verkligen :( 
och eftersom det bara är jag som diskar hela jävla tiden.. åå idag är det verkligen ingen bra dag .
eller jo det har varit det .. Först var vi ute hos svärmor och svärfar och åt good mat i mängder och fika på det :)
Johans pappa fyller 60 imorgon så idag var det bara släkten som var bjudna men imorgon är det öppet hus så då ska vi ut och äta smörgåstårta mumma :)

Annars har helgen varit väldigt lugn.. Igår morgon kom Sara och Emil förbi så käkade vi frulle ,
sen var vi ute och gick en runda med vovvarna  och barnen . :)
Var ju ledig igår... underbart . synd bara att inte Johan kan vara ledig när jag är ledig , Fruktansvärt JÄVLA tråkiigt.
Men jag och Tindra gjorde det bästa utav dagen ändå . Hann även gå förbi Malin och Gideon så fick dom leka en liten stund.. :) PÅ kvällen var jag hos Sofia , där Lotta , Martina och Johanna var . Lotta och Sofia förfestade :) Kul att umgås lite och snacka lite skit :)
Sen somnade jag mysigt i famnen hos Johan.. :)


Men ja nu är jag på dåligt humör... Ååå jag hatar halvdana saker , och hela vårt hus är faan halvdant.. Inget som är helt klart verkligen... Är så trött på det här... :( och badrummet , det skulle vi startat med för länge sen , men om brantås kunde ta tummen ur och komma hit . hur lång tid kan det liksom ta med vårat lilla :( åååååå...


Ne bättre jag stänger ner det här... BLÄ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback