Ännu en vecka + helg...

Då var det söndag och en vecka + helg har gått fortare än fortast förbi..
Började veckan med glädjande besked och även väldigt hemska besked. Vännen jag tänker på dig..
Ingen ska behöva genomgå det här.. :( Du vet att jag finns här natt som dag gumman!

I fredags tog syster studenten . GRATTIS ! Blev god mat och kul att träffa halva släkten i Jkpg :)
Lång dag i fredags var det ocksåå. Nu är jag sjukskriven i 2 veckor , herregud va tråååkigt. HUr ska jag orka vara det ? Jag som hade så mycket jobb denna vecka.. Vill jobba och tjäna massa pengar..
Och eftersom jag skulle ha jobbat midsommar helgen så har vi inte planerat in något .. Men nu kanske det lutar att åka till Kolmården :) Bo i husvagn och grejer ist för hotell . lite mysigare =) Men jaa , vi får se lite vad som händer..

Har sovit mig igenom helgen förövrigt känns det som... Idag har jag iofs haft marykay party :) och fick även lite annat jag har beställt för ett tag sen :)
Idag har även min käre gubbe varit ledig , så vi har vart och matat ankorna med lite mat. Tindra tycker det är supermysigt att göra det ..


Nehe nu ska jag återgå till soffan och lite mys med Johan innan det blir ny vecka och han jobbar röven av sig :( blääääää...


Är förövrigt så lycklig . Hoppas lyckan håller i sig i några månader till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback