jaha ...

Oj var ett tag sen man skrev. Fast jag har inte så mycket att uppdatera heller för den delen..
Midsommar helgen spenderades på Kolmården. :) Det var trevligt ..
Tindra tyckte det var kul att se alla djur , fast hon somnade och sov i 1,5 timme så hon missade tyvärr lite..
Åå hon trodde att hon skulle få bada med delfinerna , men det fick hon inte .. så arg min sessa blidde ;).
men sen gick det över . Var där mer eller mindre hela lördagen.. :)


Nu är sjukskrivningen färdig.. SÅ skönt :) Fast nu ska jag vara ledig nästa vecka , och gissa vad , min älskling är ledig med . Kryss i taket woohoo.. =) Men vi ska mest hålla på med huset så det hinner bli klart. Massa som måste göras nu innan vi dränerar :) Längtar sååå.
Sen vecka 28 närmare sagt 6 juli börjar mitt jobbschema.. Jippey or not.. Jobbar 12 dagar på raken , ledig en , sen 5 till på raken . Får la se hur länge jag orkar .. :)


Mina vänner är på Metaltown i helgen . Hoppas ni har det underbart kul =)
Tokstållar som ni är , börjar redan vid kl 11.. hahaha :)

Nehe kvällen består av kalas hos faster som fyller 40 , Grattis till dig :)
Även hundvakt i helgen..

Men , usch vad jag inte trivs i värmen asså . Jo det gör jag , om man ligger vid havet och kan gå doppa sig när man känner för det , men när man är hemma och ska hålla på så gillar jag kylan :)


Nehe nu har jag inget mer skvaller till er ., så ska hjälpa mamma med maten lite..
Börjar kurra i magen.. :)
Längtar så till 9 juli <3


Kommentarer
Postat av: suzie

Tack, men nu blir det inte mer målande på ett tag. hehe. har målat så jag har fått tennis arm. haha. (skämt åsido)



Längtar till semester, då ska det hände grejjer här hemme=)=) Men tiss dess ska jag ta det lugnt.

var hos doktorn igår och fick lite ris.....



=/



hur går det med huset?

Har ni bestämt er för att behålla det?

Toan på gång?

Varför ska ni dränera??

Kram suxi

2009-07-19 @ 18:55:36
URL: http://suzettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback