Scotts :)

Hej och godkväll .
Måndag och det innebär en ny vecka med nya tag :)
Idag har jag jobbat , skönt med dagtur så slutade vid halv 4 ..
Imorgon jobbar jag kväll och på fredag blir det hel dag , från 8 till 16 först , sen 16.05 - 22.45 så det blir snabba ryck till nästa arbetsplats . :) Men lördag ska jag vara hel ledig . och det ska bli så undebart skönt :)
Har jobbat mer eller mindre 4 helger på raken , sen en helg i göteborg och sedan 2 helger till på raken så denna helg ska bli skönt att vara lite ledig . Men som timvik så får man ju alla skittider så . men men . bara att tacka och ta emot och se glad ut..

Jobbade i lördags till 5 för att sedan stressa hem och duscha och bli lite fin innan Anna , Lotta och Martina kom och även Sanna kom och sa hej =) Sen förfest hemma hos mig.. Vi 4 och pratade en massa gamla minnen . Ja gud vad vi har haft skoj vi 5 tjejer . Sånt vi aldrig glömmer . <3 Sen vidare ut till Skirö och skaka lite rumpa och blev nog en och en annan cider för mycket tror jag.. men roligt hade jag . =) Anna fick ju en och en annan kram av snyggingen i Scotts :) 
 sen kom älsk och hämtade oss för att sedan däcka i sängen direkt .. Igår morgon var man ju inte alltför katig :( Mådde dåligt ända fram till 3.. jag är inte van och dricka längre ..
Men ja en helt underbar kväll tillsammans med mina töser . :)

Igår var det morsdag och jag fick ett usb korts minne =) hittar ju inte min kamera sladd någonstans och även en weekend på hotell i norrköping och även en runda på kolmården i Juni någon gång.. : ) världens bästa dotter har jag :) Lite hjälp av sin pappa fick hon ju =)


Nu sitter jag i soffan och har tråkigt . Har städat huset vilket var behövligt efter man har haft 2 vovvar i huset som hårar ner.. Men dom är världens mysigaste och goaste hundar.. :) Så dom är jag med än gärna hundvakt åt och Tindra älskar dom så mycket :)


Nehe nu vill jag att mannen min ska komma in.. Behöver lite pussar känner jag..
Saknar redan mina vänner..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag tackade ju inte nej direkt ;)

2009-06-01 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback