Torsdag !

Jaha då var det torsdag kväll . En dag kvar sen är det helg .
Men imorgon blir det ett 13 timmarsarbetspass.. Härliga pengar men det kommer bli jobbigt ..
Men sen ska jag vara ledig hela lördagen iaf . :) vet inte hur länge sen jag var ledig en lördag . Kanske blir jobb på söndag med , men hoppas inte . Kan vara skönt att vara ledig..

Kollade även igenom mitt sommarschema idag med min samordnare och vecka 28 och 29 blir det 12 dagars arbetspass på raken . Fattar inte riktigt hur dom gör när dom sätter scheman på folk . Aja det ska väl gå bra hoppas jag .

Tindra ska inte bara behöva gå på dagis i sommar utan ska få följa med mina föräldrar och campa lite , och även få vara med Johans föräldrar och syster . Verkligen snällt att dom ställer upp eftersom hon inte tycker om att vara där.. Men hon älskar sin dagmamma och det är väl tur det :)


Ikväll så har Martina , jag och Malin varit och hälsat på Nathalie och Henrik i deras nya lägenhet . Så himla mysig verkligen =) o så fint ni har vännen hemma hos er =) Och så har vi ju klappat på bebismagen . =)
Tror ni jag blir sugen på en till eller , oooja . :) Men lite till får det nog dröjja tror jag allt .


Nehe nu ska jag väl krypa ner till kojs . En lång dag imorgon som sagt... :(
Först blir det väl lite gos och mys med min älskling också.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback