pengar ....

Godkväll .
Har precis lagt min sessa , så passade på att sätta mig här en stund innan rent hus börjar . :)
Min gumma har fått feber idag också , 39,9 var det :( men hon är ändå ganska pigg förutom att hon är mammig och vill inte riktigt äta , men däremot har vi fått i hennes massa mjök och vatten även lite välling . usch stackars min tjej..
Men hon blir nog snart bra igen får vi hoppas =) och hoppas hon sover hela natten för hennes egna skull så kanske febern försvinner fortare . =)

Har även hunnit fika med tjejerna idag , Martina , Sara , Nathalie , Frida , Ida och Linnea =)
Himla trevligt tycker jag . Kul att träffa Martina igen . Brun och fin var hon =)
Och vädret idag har man ju inte behövt klaga på , helt underbart ute =)

Imorgon åker Sanna till dom bästa systrarna samuelsson i Göteborg =) , o jag hade också velat följa med .
Men skulle ju ha jobbat dag först på fredag, men dom ändrade till natt och nu helt plötsligt ska jag inte jobba överhuvudtaget :( ooooo blir så himla trött på att vara vikarie bara .
Vill ha ett jobb , vara anställd , ha mina timmar varje månad.... :(

Helgen blir nog relativt lugn tror jag .
Hoppas min sessa blir frisk så vi kan träffa dom andra i mammagruppen på lördag ,
vore väldigt kul för det var så länge sen =)
Skulle även vilja spendera min lön i helgen genom att shoppa lite , meeen så kommer ju alla jävla räkningar .
USCH varför ska allt vara så dyrt . Vill vara miljonär så man inte behövde bry sig så mycket och hade massa pengar hela tiden , kan ju drömma mig bort lite .

Nehe nu ska jag ringa min kära vän Martina i skövde , saknar henne så grymt här ju .
Ha det så bra och ha en trevlig lönehelg :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

ååå så synd att du inte kommer hit i helgen harde varit så sjukt roligt! men vi får ta de i april sen:) längtar redan:)



SAKNAR DEJ!!

2009-03-26 @ 14:53:04

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback