SKIT TELENOR!!

Hejhej .
Snart dags för jobbet . Men först en liten uppdatering här kanske. :) Ska jobba ända till halv 11 ikväll .
Det suger , borde vara förbjudet att jobba efter 16. haha . Ne kanske inte , men idag är en sån där hemsk dag som alla kan ha ibland..
Och ni som försöker nå mig på min telefon , lycka till hahaah. ne men dom har stängt av mitt abonnemang , fast dom skulle göra det den 22a? så jaa , jag vet inte riktigt hur jag ska göra ,
 Var ju meningen att vi skulle åka till jkpg på fredag och starta ett nytt abonnemang , för telenor skit det går inte ha . Bara så ni vet , så ta aldrig det . FY FAN!!! Det lutar åt 3 , alla mina vänner skaffar ju det , plus att johan me ska göra det ... Blir ju lite billigare då eftersom vi pratar så där en 20 gånger om dagen ;) haha . nedå .

Jaha en helg har gått fortare än fortast förbi . Fredagen bestod av tacos och en väldans massa mys i soffan med min käre man :) mm så kär man kan vara :)
Lördagen var ganska lugn , Jocke kom upp på en fika , och på kvällen kom sara och backler . Lagade jätte god mat , och kollade på melodifestivalen och lite annat :)
Söndagen var jag , Tindra och Sara i jönköping , skulle egentligen ha tagit med mig Martina och Clara hem hit till vetlanda.. Men det blev inte så till slut , men dom kommer nog nästa helg . Saknar er så mycket här i sketlanda.. Har ju ingen fika vän kvar typ hahaaha...

Ooooooo min telefon , får la gå o skaffa mig ett kontantkort så länge eller något . Dom sa ju den 22a liksom , o då tänkte jag att ja på fredag den 13 kan jag skaffa mig en ny telefon och ett nytt abonnemang för det tar en vecka för att få sitt gamla nr . Men men . Jävla SKIT TELENOR!!! ÅÅåååååå.

Och nu tycker vi ju att Sara och Backes bäse kan komma , lite nyfiken allt på vad som rör sig inne i magen :)
Och till helgen kommer mina underbara vänner , Lotta och Sanna hem . Dom tjatar på att jag ska följa me ut , men jag har nog ingen större lust med det , stanna hemma o ha en myskväll med mig ist ?? :) men det lär ni ju aldrig göra era tokar ;) hahaha. men vi måste hinna träffas iaf....


Nehe nu ska jag hjälpa mamma med att göra lite spagetti och köttfärsås för att sedan åka och lämna min sessa hos dagmamma och sedan åka till jobbet...

Jag älskar min lilla familj . <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

klart vi hinner ses. nina, jag ska vara hemma till tisdag :)

2009-03-12 @ 12:25:29
URL: http://sannaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback