Söndag kväll . ..

Söndag kväll och lite utråkad är jag .
Tråkigt väder har det varit idag så vi har mest varit inne och myst och lekt . :)
Tindra har blivit så duktig på att leka själv i sitt rum , det är ganska skönt , speciellt på morgonen när man ska göra sig i ordning  :)
Var i Jönköping en snabbis innan också , Johan var tvungen att köpa majs till sina vildsvin . hmm . Så snäll som man är så ställer man ju upp på att vara lite socialt sällskap hahaha.

Igår kväll blev det en myskväll i soffan med min man :) Men han somnade redan vid halv 10 haha så det var bara att gå o lägga sig . men så mysigt att få somna i dina armar älskling :)

På tisdag åker Johan ifrån mig , ska bo i jkpg tills på fredag , hur ska jag klara mig :( usch...
Det kommer bli så här några veckor , 2 , 3 på sin höjd hoppas jag . Klarar inte att vara ifrån han så mycket hahaha.

Imorgon blir det upp tidigt , Tindris ska till dagis . Jag är ledig på dagen , men jobbar kväll 17-23 :(
Nehe nu börjar Beck ska sätta mig och kolla på den , fast har redan sett den flera gånger om . men fanns inte så mycket annat och kika på ..


Ha det så bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback