Anonym ?:/

Härliga lördag or not :(
Inte gjort något vettigt idag , min sessa är fortfarande en liten sjukling stackarn :(
Hon har mest sovit igenom hela dagen , och när hon har varit vaken så har hon bara velat vara hos mig hela tiden .
Jag hatar när hon är sjuk , hon äter inget stackarn , lite välling och vatten är det enda vi har fått i henne idag . Hoppas hon snart blir bättre... och dom på sjukan säger att jag ska bara ge henne vätska , hur lätt är det när hon inte vill ? åååh.

Tindra fick lite häftiga kläder från gangstar som hennes faster Marie kom förbi me =)
Jätte snygga , passade även på att beställa lite till :)

Någon hade visst lite synpunkter när jag hade skrivit en gång otrogen alltid otrogen , ja men lite så är det .,
Varför skulle han ändra sig nu för när han har varit det mot dom flesta innan ? och dessutom redan varit otrogen en gång mot henne innan ? och nu är det andra gången ? hmm .

Och jag vet att min Johan har varit otrogen mot mig en gång , men det var en hångel , och han berättade det dagen efter direkt förstår du ... Men den här personen har ju förnekat att han har varit otrogen mot henne fast en del av hans vänner visste om det .... Går man och knullar (ursäkta mitt ordförråd) med någon annan dessutom 3 gånger med den här tjejen och plus att han har varit med en annan , och sen blåljuger henne rakt upp i ansiktet ? hallå , är det en kille man strävar efter eller ? neee . Men är upp till henne nu .
Eftersom jag visste om det , så är jag väl en bra vän som berättade eller ? fast vissa tycker ju inte det.. tyvärr..
Men hade någon av mina bästa vänner vetat om att min Johan hade varit det så hade jag varit överlycklig om någon berättade för mig så inte jag trodde att allt var guld och gröna skogar och varit helt blind .
Och du som skriver anonymt , feg du är som inte vågar säga vem du är ... Och om Johan är otrogen nu så kan du ju säga det och med vem ? eller vem han har varit med....
USCH du har verkligen sjunkt i mina ögon killen , du har henne runt lillfingret och det vet du tyvärr....
Usch ja , hoppas du tar ditt förnufft till fånga vännen...

Man vet ju iaf vilka ens riktiga vänner är , och 3 av dom bor inte här och jag saknar dom dagligen..
Dom är ju förövrigt i Göteborg denna helgen . Hoppas ni har det underbart kul vänner . =)
Vecka 20 är det jag som åker och gör götet lite osäkert :) hihiii..


Alla verkar ha fått tillbaka sin deklaration vid det här laget , men inte jag .
Något säger mig att jag kommer få betala tillbaka lite eftersom jag fick tillbaka nästan 15 förra året .
Men skulle verkligen behöva få tillbaka lite , så kanske man kan bli färdig med köket någon gång plus badrummet kanske ? haha -. Älsklingen får betala tillbaka lite , :(


Nehe dags att återgå till soffan ..
Ha det så jätte bra ... =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gumman jag håller med dig fullständigt om otrohet !!.. Du betyder mkt för mig och jag stöttar dig till 100%....

2009-03-29 @ 15:16:17
URL: http://liiiinneas.blogg.se/
Postat av: Lotta

å va vi har saknat dej denna helgen du skulle varit med:)

men får bli snart igen!

saknar dej!

2009-03-29 @ 18:09:49
URL: http://lottasamuelsson.blogg.se/
Postat av: ????

haha jaså? de kanske du ska tänka på när du är med någons pojkvän då haha komiskt!

2009-03-31 @ 11:59:42
Postat av: Nina

vadå med någons pojkvän ?

2009-03-31 @ 15:44:50
Postat av: OM

Jag är ingen bästa vän till dig, men jag vet precis vad som hänt och vill du veta så ska jag berätta. Kontakta mig isåfall.

2009-03-31 @ 16:15:39
Postat av: Nina

men ursäkta vem är du ist ? och du kan berätta här , min mail funkar inte....

2009-03-31 @ 17:09:18
Postat av: OM

Du skrev: "Men hade någon av mina bästa vänner vetat om att min Johan hade varit det så hade jag varit överlycklig om någon berättade för mig så inte jag trodde att allt var guld och gröna skogar och varit helt blind ."



Min flickvän var otrogen med din kille. Det är alldeles för mycket som hänt för att skriva ut här. Du skrev att du ville veta och jag erbjuder mig att berätta. Kontakta mig om du vill.

2009-03-31 @ 18:51:53
Postat av: Nina

Tyvärr funkar inte min mail , men finns det något annat sätt du kan berätta för mig ??

2009-03-31 @ 19:23:31
Postat av: OM

Det är upp till dig om du vill veta; en mejl är lätt fixad. Du skrev att du ville, därför erjuder jag mig, men vill du inget veta så säger jag inget. Jag vill inget illa.

2009-03-31 @ 19:35:31
Postat av: Nina

så nu har jag skickat , och du kan berätta är du snäll...

2009-03-31 @ 19:50:04
Postat av: Lina

Självklart att ens kompis ska berätta om dom vet att ens pojkvän/flickvän vart otrogen, men tycker då också att man ska ha sett det med egna ögon, för rykten hemma i Vetlanda är det ju ganska så lätt att det blir :)

2009-04-07 @ 16:50:09

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback