Underbart vackert väder :)

Heeej .
Vilket underbart väder det är ute idag :) Man blir så himla lycklig så det finns inte ord för det =)
Först var jag , Johan och Tindra nere på stan , fikade och lite . Skulle även kollat på jacka , men så ringde Sara och ville gå ut och gå , så snabbt hem och gå ut och gå med Sara , Backler , Emil , Mattias , Ida och deras Julia :) 2 små söta bebisar . O emil är såå söt . Grattis Sara och Backler :) Har ni lyckats väldigt bra med =)

Annars har veckan varit väldigt tråkigt .
Ens bästa vän tror man ljuger , :( jag har ju ändå känt dig i 6 år , skulle jag verkligen ljuga?
Du har känt killen i 3 månader , jag har vetat vem han är i 3 år , jag trodde verkligen han hade ändrat sig , men skenet bedrar som man brukar säga . Alla är värda en andra chans det säger jag inget om , men för faaan tänk igenom , . EN GÅNG OTROGEN , ALLTID OTROGEN , brukar man inte säga så?
Jag vet iaf att jag inte ljuger . Varför skulle jag , skulle jag vinna något på det ? nee ..


Förra helgen var bästaste Sanna och Lotta hemma :)
Mysig lördag kväll med chips , cola och melodifestivalen , men för Sanna och Lotta blidde det ÖL och sedan utgång , men dom hade ju inget vidare skoj , eller? bättre ni hade stannat hemma med mig hahaha..

Igår kväll jobbade jag , men det var ganska kul . Dansade och hade oss ., hahaha :)
O idag har vi varit me Sara och Backler som jag skrev innan , åt lite god men enkel mat haha..
Nu är jag hemma hos mammsen och tjatar på dom lite haha. O ikväll blir det en lugn och sansad kväll framför robinson och min älskling . En liten brasa får man ju tända också för mysfaktorns skull :)
O johan hade städat hela källaren igår när jag hade jobbat , DUKTIG han är :) 

Nehe nu ska jag åka hem tror jag . Hem och plocka i ordning lite innan Johan kommer hem..
Älskar min lilla familj . Är så lycklig att det är jag och Johan igen .
Förhållanden måste ju vara lite tjabb och bråk emellanåt för att det ska bli starkt och bra igen :)
Ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

"en gång otrogen alltid otrogen"



ehm ja, det kanske du också borde tänka på då.

2009-03-25 @ 12:40:46
Postat av: Nina

öö ursäkta ? va fan menar du??

2009-03-25 @ 16:49:46
URL: http://niniiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja rätt många i den här jävla stan vet att din kille varit otrogen och med vem.

2009-03-26 @ 07:58:33
Postat av: Nina

och vem är du ? och vem har han varit otrogen med ?

2009-03-26 @ 20:38:37
Postat av: Lotta

haha någon som är något avundsjuk på din underbara liv nina? ja tycker det är så komiskt när folk är så fjantiga så de försöker förstöra för andra för de inte har de du har nina ! du är bäst!! puss å kram

2009-03-29 @ 18:08:47

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback