3 år . <3

Godkväll . Har precis lagt min sessa för natten . <3
Nu sitter jag här och funderar på om jag skulle ta och städa , men jag har ingen ork för det tyvärr..  :(
Idag har jag vart med Sara och Emil hos hästarna . Jag är livrädd för hästar , usch . haha . tror dom fattar det också och tycker inte om mig . haha . Men dom är faktiskt väldigt fina , en del iaf =) Men Sara tjatar ju om att jag ska rida , men först ska vi få upp Johan sen kan jag kanske rida :) haha... jag vet ju inte hur man gör eller något för den delen heller .
Sen efter det så hämtade vi Tindra hos dagmamma och gjorde kycklinggryta . mumma så gott :)
Och sen har vi inte gjort allt för mycket . Tindra har varit på ganska dåligt humör idag , skulle inte ens bada , Hon som älskar att bada ..

Hon är så söt , i lördags sa hon Morfar och Kajsa . :) och när hon har bajsat så säger hon bajsa . haha .
Hon kan även tvätta händerna och munnen och torka sig själv :) Men pratet måste hon snart bli bättre på . För när hon fyller 2 så har jag för mig att dom ska kunna prata ganska mycket . ? eller har jag fel??

Igår vart det 3 år med älsklingen med . :)
Fast vi hade det mysigt i lördags kväll , köpte hem Chili Thai mat och kollade på en ganska bra film och bara hade en massa mys . : ) fick även rosor , jag var dum som inte köpte något haha . Men han vet ju hur mycket jag älskar honom så .. Vi har en massa planer han och jag . <3 Ska inte sälja huset iaf har . Utan ska göra klart allt vi har påbörjat och lite annat smått och gott.. Är så glad att allt har löst sig mellan oss 2 . Du är mitt allt och har varit det sen ja väldigt långt tillbaka . Du och Tindra , ni är mitt liv . <3


Och nu är det bara 3 dagar kvar tills jag åker till Göteborg . Till världens bästa systrar Samuelsson . :)
Va kul vi ska ha det-.. Har massa att göra innan jag ska åka på torsdag bara :/ , vet bara inte hur jag ska hinna med allt .
Synd att Sanna inte kunde följa med ... :/

Jobba onsdag kväll iaf , har jobbat ganska mycket nu det senaste, 4 helger på raken , men det ger lite pengar sen i slutänden : )

nehe , nu ska jag kanske ta tag i mitt liv , saknar min plutt som är o jobbar. :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

gustav e juh över 2 år och han pratar inte nåt nästan... så du behöver nog inte va orolig de e jätte olika..

2009-05-12 @ 20:48:29
Postat av: Nina

Antar att det är Sofia som är anonym ? Ne men du har nog rätt . hade bara fått för mig att dom skulle säga några meningar eller något . :/ men men . hoppas allt är bra med er :)

2009-05-13 @ 23:03:23
Postat av: Anonym

men jag skrev juh mitt namn??? hmm konstigt... de e j'ätte olika emil pratade super bra när han va 1 år de kommer noog när dom e redo dom små liven =).. här e allt bara bra sj?

2009-05-14 @ 07:12:22
Postat av: Nina

ja det var konstigt ? ja det gör väl det :) JO här är det super :) åker till göteborg ikväll så det ska bli kul =)

2009-05-14 @ 12:05:22
Postat av: sofia*

de va då tusan om mitt namn inte kommer me irriterande härligtt skönt¨å komma ifrån lite..

2009-05-14 @ 15:35:31
Postat av: Nina

nu kom ditt namn med :) ja det ska bli underbart . :) men du har ingen blogg man kan följa ?

2009-05-14 @ 16:27:45
Postat av: sofia*

ja de gjorde de haha... kanske man har vem vet.. vi får prata mer på msn

2009-05-14 @ 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback