Sminklektion :)

Godkväll . :)
Dagen i sig har varit väldigt tråkigt , städade hela förmiddagen .
Jag fattar inte att en familj på 3 personer skitar ner så mycket :/ Eller egentligen är det väl inte så skitigt , men golven blir ganska smutsiga eftersom Tindra tycker det är roligt att kasta mat på golvet , eller råkar tappa ut mjölk ,. Sen har jag väl ett allvarligt problem med , måste dammtorka , dammsuga och torka golven minst en gång i veckan . Plus städa toaletten och byta handdukar där . Usch hatar våran toalett .

Men snart så ska vi renorvera den . Ska bara skrapa ihop dom sista pengarna till det . Behöver ju inte stå för allt eftersom försäkringen täcker mycket , men sen vill vi köpa ny toastol , kommod och en ny dusch . Nytt och fräscht =)
Men åter till städningen . Många tycker att jag har lite städmani , men så är det nog . Gillar att ha det snyggt och fräscht omkring mig , . Är ju inte så där mysigt att gå barfota på äckligt golv kanske ? haha .
Men ni som känner mig vet ju hur mycket jävla jag kan stöka ner också :p typ som när jag kom hem från Göteborg , man bara slänger alla kläder på golvet . haha . Så jaa , jag kan nog vara rätt äcklig jag med ;)


Ikväll hade jag och Frida en sminkkurs från mary kay . Gud va mycket jag inte visste asså .
Men vi blev så himla fina med lite färger . Inte ofta jag använder ögonskugga .
Till slut hade jag till och med läppglans på läpparna . :) haha.. Ne men det var verkligen lärorikt och roligt =)

Jag saknar mina vänner så grymt mycket , men snart kommer Anna hem igen , då blir det fika och en massa kramar , sen kommer Sanna , Lotta och Anna hem nästa veckan tror jag va ? :) då blir det ekbacken .
Jag fick några timmar jobb på lördag dag så det känns ju faktiskt väldigt bra =)
Ska även jobba imorgon från 7.45 till 17 och fredag 7.30 =) känns väldigt bra . Vart lite lugnt denna vecka på jobb .
MEn snart har jag mitt sommarschema . Känns bra att gå på Schema , så man vet hur och när man ska jobba =)

Igår var jag och tittade på min syster som gick balen , och för en gångs skull så var hon väldigt fin :)


Nehe nu ska jag nog krypa ner i sängen , men först lite mys med min man som kom hem precis =)


Nu ska vi kämpa du och jag Lotta :) vi ska klara det här  .


Kommentarer
Postat av: frederica

Åh va roligt med sminkkurs ;)

Du.. vilket nr är de du har nu? Tror jag har fel... skicka ett mess till mej så jag vet :þ



Städgalen är jag med ;þ

2009-05-22 @ 13:17:08
URL: http://gullehjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback