Underbart =)

Tisdag kväll och jag har döö trist . :(
Men Anna har vart hemma nu i måndags och idag och har lekt med mig . Underbart =)
Och på lördag kommer både Anna och Lotta hem från Götet för att följa med till Skirö och festa loss . :)
Sanna kommer även på förfesten hoppas vi på ! =)
Tror lördags kvällen kommer bli kanon =) hoppas hoppas. Det vore även kul om lite gammalt folk kom också som förr i tiden .
Tänk för 4 årsen , då kunde man inte tro att jag skulle bli mamma . Världens festprinsessa var jag då .
Ibland kan man sakna den tiden , man brydde sig inte om någon annan än sig själv :) Det var tider . Jag ångrar ingenting av mitt förflutna , jo en del saker som vi inte behöver ta upp . Men vi hade jämt så kul förr . =)

Idag öppnade man lönespecen , var lite dåligare än vad jag trott , men känns ändå bra =)
Men sen kollade jag igenom alla räkningar som jag ska betala imorgon och det känns mindre bra .. :(
Hoppas på mina skattepengar snart plus pengar från alfa kassan , om jag får några vill säga . :/
Vet íaf vad jag ska köpa för mina skattepengar :D KOmmer bli super bra , och snart ska vi börja med badrummet ! Börjar bli ett måste nu .. Förfaller nog snart helt . Det kommer nog bli exakt som jag vill ha det . Hoppas min käre gubbe går med på det =) Han har ju iofs bestämt allt annat i huset så det får jag nog bestämma ..


jaha 4 dagar jobb denna vecka , känns ju lagom bra eller inte . Vill ha mer jobb.. Dessutom 2½ timme på fredagen endast . Vill ha mer timmar på fredag . Stor helg i helgen också =) jobbar lördag dag och söndag kväll =)

Förresten grattis Sara och Backe till huset som ni har köpt :)
Är ni mer än väl värda måste jag säga . =)

Längtar så till helgen . Mina älskade vänner kommer hem=)

Förresten så har Tindra kommit in i en väldigt jobbig trots . :( Hon vill inte lyssna på mig alls , slåss och skriker . hon har även börjat nypas en väldans massa .. Är det någon mer än jag som har problem som kanske kan hjälpa mig hur jag ska bete mig , har ingen aning :( Känner mig som världens sämsta mamma ibland asså-,, ja usch ja...

Nehe nu ska jag ta tag i mitt liv.. =)
ha det bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback