Underbar helg :)

Godkväll . :)
I torsdags kväll åkte jag till Göteborg till mina underbara vänner Anna och Lotta :)
Blev en lugn och mysig kväll med lite skvaller som vanligt . Dom vill ju gärna veta lite vad som händer och sker här i Vetlanda nu när dom inte bor kvar här .
I fredags så träffade jag Madde och vi var och fikade när Anna hade slutat , sen hem och slänga i lite tvätt för att sedan åka och handla på systemet och mat till kvällen . Var kul att träffa Madde , inte setts på typ 5 år .. Tiden går väldigt fort . Men det kändes bra och hade lite och prata om , och om gamla minnen hahah :)
På kvällen lagade jag mat till Lotta , Anna och Ulle . Gott blev det ..
Lördagen var det upp tidigt för att åka in till stan och shopa en massa och för att sedan ta oss till , ja vad det nu hette för att hejja på Pierre och hans pappa och släktingar för dom skulle springa Göteborgsvarvet . å shit va folk det var överallt . Nästan lite jobbigt där ett tag .
Sen hem och handla lite mat att laga och vila en stund, för att sedan slira om till Partyy =)
och vilken kväll det blev haha . Var ganska städad faktiskt . :)
Det blev Excet , tror det stavas så haha. Och va kul vi hade verkligen .
Lite träningsvärk i vaderna efter mycket dansande och skoskav av nya skorna .
Värdelöst att ta på sig nya skor... Men som sagt en helt sjuk bra kväll :)
Men en sak har jag kommit på att storsstan är inget för mig , haha . Trivs ganska bra i lilla Vetlanda . :)

Idag blev det att ta farväl av vännerna . Käkade Donken och kramades :) Men vi syns ju snart igen . =)

Väl i Nässjö blev man hämtad av Johan och Tindra . Pussades och kramades en massa .
Tindra blev överlycklig av att se mig . Jag blev superglad av att se henne med . Hon fyller mitt hjärta av kärlek min lilla tös . När vi kom hem ville hon bara pussas hela tiden och gosa . :) Så nu har jag lagt henne för natten så nu ska jag väl mysa lite med min älskling med.  Har faktiskt saknat honom också.. Men ändå har det varit väldigt skönt att få komma bort . Man får liksom nya krafter och tag igen :) och orkar vara en bra mamma och sambo , plus städerska haha :)

Nehe nu blir det mys tror jag . :)
Ha det underbart :)

Kommentarer
Postat av: anna

tack för en sån frukansvärt bra helg! :)

2009-05-20 @ 22:26:12
Postat av: Nina

Oo tack själv gumman . :) snart syns vi igen =)

2009-05-20 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback